۱ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۴۰

رئیس کمیته خادمین شهدای نائین خبر داد؛

یلدای فاطمی با حضور پیکر شهید گمنام در ۱۵ نقطه از نایین

 یلدای فاطمی با حضور پیکر شهید گمنام در ۱۵ نقطه از نایین

نائین- رئیس کمیته خادمین شهدا شهرستان نائین گفت: همزمان با آخرین روز از فصل پاییز و در یلدای فاطمی، پیکر شهید گمنام مهمان مردم و دانش آموزان شهرستان نائین شده است.

هادی ربیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه شهرستان نائین از روز گذشته میزبان شهیدی گمنام هستند و این شور عاشورایی هنوز ادامه دارد، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که رزق و روزی امسال ما، فاطمی و شهدایی شدن شب یلدا و میزبانی و زیارت یکی از شهدای گمنام عزیزمان در آخرین روز از فصل پاییز سال ۱۴۰۱ و تشریف فرمایی ناگهانی و غافلگیرانه این شهید در میان مردم بود.

وی ادامه داد: این شهید گمنام، یک هدیه گرانبها از سوی ام ابیها، حضرت زهرا (س) بود که از شب گذشته به شهر نائین وارد و در محفل روضه بانوی دو عالم در یکی از مساجد شهر نائین حاضر شد.

رئیس کمیته خادمین شهدا شهرستان نائین تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که «مؤمنین و خوبان عالم، کسانی هستند که رسالتی که خداوند بر گردن آنها قرار داده را انجام می‌دهند.»، این شهید نیز با حضور خود در شهرستان، رسالت فاطمی خویش را انجام داد.

وی با اشاره به حضور پیکر شهید گمنام در ۱۵ نقطه از شهرستان نائین تاکید کرد: پیکر این شهید گمنام از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۹، در دبیرستان پسرانه شهید مصطفی چمران، هنرستان دخترانه کار و دانش حضرت زینب (س)، دبیرستان دخترانه گلهای باغ مصطفی (ص)، دبیرستان دخترانه شهید شمس الدین حسینی، دبیرستان دخترانه شهید کمال هیئتیان، مراسم سوگواری فاطمی حوزه علمیه فاطمه الزهرا شهرستان نائین، حوزه نبی اکرم (ص)، دبیرستان حضرت خدیجه کبری (س)، دبستان دخترانه امام رضا (ع)، دبیرستان دخترانه بنت الهدی شهر بافران، فرمانداری شهرستان نائین، بوستان لاله نائین در کنار گلزار شهدای گمنام این بوستان در محفل عزاداری دانشجویی، امامزاده سلطان سید علی علیه السلام و اجتماع یلدایی دختران فاطمی در سالن همایش بنیاد خیریه بقیه الله (عج) شهر بافران به مناسبت شب یلدا، میهمان مردم و دانش آموزان نایینی بود و ما در خدمت این شهید بزرگوار بودیم.

وی ادامه داد: احساس بنده این است که شهید عزیز در شهرستان نائین حاضر شد که رسالت‌های خود را به سرانجام رساند و آن دسته از جوانان و نوجوانان که تصور می‌کردیم که خودمان نمی‌توانیم دست آنها را بگیریم و به سادگی به سمت انقلاب برگردانده و عاشق انقلاب کنیم، با مدد این شهید دوباره همه با دلی قرص، محکم و با ایمانی بیشتر، بر سر سفره انقلاب که همان سفره حضرت زهرا (سا) است، نشسته‌اند. ما از این شهید والامقام تشکر می‌کنیم و امیدواریم که در دنیا و آخرت دست ما را بگیرند و رفیق شفیع ما باشند.

گفتنی است که پیکر این شهید گمنام با هماهنگی کمیته خادمین شهدا شهرستان نائین و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده این شهرستان در ۱۵ نقطه از شهرستان نائین، مهمان آخرین روز از فصل پاییز امسال نایینی ها بود. مراسم استقبال گرم از این شهید گمنام توسط دانش آموزان و مسئولان در مدارس سطح شهرستان نائین برگزار شد. در این مراسم، خواهر شهید مفقودالاثر، شهید عباس گرگی محمدی نیز حضور یافت و به بیان خاطراتی از شهید پرداخت.

 یلدایی فاطمی با حضور پیکر شهید گمنام در ۱۵ نقطه از نایین

کد خبر 5662409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha