۵ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۰۰

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

شهدا برای دفاع از حریم کشور از جان خود گذشتند

شهدا برای دفاع از حریم کشور از جان خود گذشتند

سردار هداوند با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جان خود در راه دفاع از حریم و مرز و بوم کشورمان گذشتند.

به گزارش خبرنگار مهر سردار حمید هداوند با اشاره به تشییع شهدای گمنام در تهران در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بیان داشت: شهدا با جانفشانی‌های خود اجازه ندادند که دشمنان به مطامع شوم خود دست پیدا کنند و حتی اجازه ندادن که یک وجب از خاک کشورمان در چنگال دشمن باقی بماند.

وی ادامه داد: یاد و نام و خاطره شهدای گرانقدر مان را همیشه گرامی خواهیم داشت و خود را مدیون رشادت‌های این عزیزان می‌دانیم.

هداوند گفت: بار دیگر شاهد تشییع شهدای گمنامی هستیم که با حضور خود عطر ایثار و مجاهدت را در شهرمان منتشر کردند و با حضور خود به ما یادآوری می‌کنند که چه سرو قامتان و بزرگ مردانی در راه دفاع از حریم و مرز و بوم به خاک افتادند تا ما سربلند باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تمهیدات ترافیکی و انتظامی لازم در خصوص این مراسم اندیشیده شده است و عوامل پلیس‌های پیشگیری راهنمایی و رانندگی یگان امداد از قبل از مراسم اقدامات لازم را انجام خواهند داد گفت: به طور حتم با حضور پرشور مردم ولایتمدار و قدردان پایتخت فردا شاهد تشییع باشکوه شهدای عزیزمان خواهیم بود.

سردار هداوند با اشاره به اینکه امروز دشمنان ما در جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند بیان داشت دشمن همواره به دنبال تأمین منافع خود بوده و در این مسیر از هیچ ظلم و ستمی دریغ نخواهد کرد و امروز همه تلاش خود را به کار بسته تا با تشویش افکار عمومی و دروغ پردازی و شبهه افکنی نقش‌های خود را عملی سازد.

وی افزود: امروز جهاد تبیین بر همه ما لازم است و هر کدام از ما باید به اندازه توان خود در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشش کنیم.

کد خبر 5666069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha