۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۰۱

وزیر علوم:

اینترنت فقط در محل های برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ قطع می شود

اینترنت فقط در محل های برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ قطع می شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از قطع اینترنت در محل های برگزاری کنکور ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: البته قطع اینترنت نیاز به مصوبه شورای امنیت کشور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زلفی گل در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره قطع اینترنت در روزهای برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ گفت: قطع اینترنت نیاز به مصوبه شورای امنیت کشور دارد.

وی افزود: در حوزه‌هایی که کنکور برگزار می‌شود، طبق سال گذشته اینترنت فقط برای محل‌هایی که کنکور برگزار می‌شود قرار است قطع شود تا فرزندانمان با خیال راحت به رقابت در کنکور بپردازند.

کد خبر 5673377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • پری IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      1 4
      نمی‌دونم چرا این‌قدر اصرار دارین مردم رو عصبانی کنین. چرا نمی‌گذارین این کشور و مردمش یک روز آروم زندگی کنن و آشوب نباشه. دو روز می‌خواین اینترنت کشور رو از ۸ صبح تا ۱۶ عصر قطع کنین؟ عقل هم خوب چیزیه. اگر به فکر اثرش بر اقتصاد نیستین، به فکر عصبانی‌کردن مردم باشین.
    • محمد IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      1 2
      سلام به نظر من این درست ترین و عقل پسندانه ترین روش هستش تا عدالت در کشور برقرار بشه حالا ۲ روز نت قطع شه فک نکنم کسی بمیره ولی کسی که نخونده میره با تقلب رتبه میاره حق همه رو میخوره هیچ ، نمیدونم چجوری میتونه تو اون دانشگاهی که واقعااا حقش نیست چجوری میشنه😑😑