۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۱۷

بازیکن سابق تیم اترک مطرح کرد؛

تیم اترک برای پیشرفت نیازمند حمایت‌های بیشتر است

تیم اترک برای پیشرفت نیازمند حمایت‌های بیشتر است

بجنورد- بازیکن تیم ون پارس اصفهان و سابق اترک گفت: تیم اترک اولین تیم خراسان شمالی است و درصورت حمایت می‌تواند ویترینی برای معرفی و نشان دادن استعدادها و پیشرفت‌های بازیکنان استان باشد.

پوریا قشلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فوتبال را از ۱۱ سالگی و در دوران مدرسه شروع کردم و تجربه‌ی بازی در تیم‌های سرخ پوشان اترک، استقلال نوین بجنورد و بادران تهران را دارم.

بازیکن تیم فوتبال ون پارس اصفهان گفت: بعد از یک سال بازی در تیم بادران تهران به استان خودم برگشتم و زیر نظر فیروز کریمی ۳ سال در تیم اترک بازی کردم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در تیم ون پارس اصفهان و زیر نظر سعید جهانگیری و مجتبی توتونی مشغول فعالیت است، ادامه داد: ابتدا تیم یک دست نبود و علیرغم شایستگی‌هایی که داشتیم نتوانستیم امتیاز لازم کسب کنیم اما با حضور آقای توتونی که تحول عالی در تیم ایجاد کردند این شایستگی منجر به نتیجه‌ی مطلوب شد.

قشلاقی افزود: طی ۹ مسابقه گذشته به طور فیکس در ترکیب ون پارس حضور داشتم و خوشبختانه در این ۹ بازی شکستی نداشتیم.

بازیکن سابق تیم اترک با اشاره به حضور صنایع بزرگ در خراسان شمالی و عدم حمایت‌ها، گفت: تیم اترک اولین تیم استان است و در صورت حمایت می‌تواند ویترینی برای معرفی و نشان دادن استعداد و پیشرفت بازیکنان استان باشد و در کنارش باعث ایجاد شور و نشاط در مردم و جوانان شود.

وی در خصوص بازی مقابل تیم پرسپولیس در جام حذفی نیز گفت: تجربه بسیار عالی بود که با بهترین تیم ایران در جام حذفی رو به رو شدیم و تیم ما هم در بهترین شرایط بود و توانستیم با یک بازی برنامه ریزی شده و تلاش بسیار زیاد، این تیم را در ورزشگاه آزادی به مشکل بیندازیم و تا مرز صعود پیش رویم.

قشلاقی گفت: تجربه بازی کنار ملی پوشان و بازیکنان آماده پرسپولیس بسیار عالی بود.

وی در انتها گفت: آرزو دارم روزی در استان من هم مانند دیگر استان‌ها به فوتبال و ورزش اهمیت دهند تا جوانانی که در این استان سر شار از استعداد هستند به سطوح بالاتر معرفی شوند.

کد خبر 5680729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha