۲۳ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۲۶

سرمربی تیم والیبال مس سونگون:

تیم والیبال مس سونگون به زمان بیشتری نیاز دارد

تیم والیبال مس سونگون به زمان بیشتری نیاز دارد

تبریز - سرمربی تیم والیبال مس سونگون با اشاره به بازی خوب شاگردانش گفت: البته تیم والیبال مس سونگون به زمان بیشتری نیاز دارد تا هماهنگ شود.

عادل بناکار بعد از پیروزی تیمش برابر شمس تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تیم شمس یک تیم نوجوان بود، افزود: به بازیکنانم گفته بودم که در تقابل با تیم جوان‌تر از خود باید یا خوب سرویس بزنیم و یا خوب دریافت کنیم چرا که تیم حریف در صورت عمل به این موضوع تیم برتر میدان می‌بود و در ست دوم چنین هم شد.

سرمربی تیم مس سونگون خاطرنشان کرد: تیم شمس تهران که از وجود بازیکنان برتر کشور بهره می‌برد از نسبت قدی بالایی نیز برخوردار است و در طول بازی شاهد بودید که ضربات سنگینی به توپ می‌زدند.

بناکار ضمن تبریک و تمجید از بازیکنان خود اذعان داشت: حضور پر شور هواداران عامل مهمی بر پیروزی شاگردانم در بازی امروز بودند و امیدوارم علاقه مندان به ورزش والیبال همیشه بتوانند از نزدیک شاهد بازی‌های مس باشند.

وی در خصوص بازیکنان خود عنوان کرد: بازیکنان تعویضی تیم خوب توانستند خواسته‌هایمان را در میدان برآورده کنند ولی باز می گویم به تمرین و تلاش بیشتر نیازمند هستیم.

تیم مس با برد ۳ بر یک مقابل تیم شمس ۳۲ امتیازی شده و در رده سوم جدول جای گرفتند.

کد خبر 5681424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha