شهادت دو شهروند یمنی در حمله ائتلاف متجاوز سعودی

شهادت دو شهروند یمنی در حمله ائتلاف متجاوز سعودی

منابع یمنی اعلام کردند که در حملات توپخانه ای ائتلاف متجاوز سعودی به دو شهروند یمنی به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دو شهروند یمنی در حمله توپخانه ای ائتلاف متجاوز سعودی به منطقه مرزی «شدا» در شمال یمن به شهادت رسیدند.

بر همین اساس، یک منبع امنیتی اعلام کرد که علاوه بر شهادت دو شهروند یمنی در حمله ائتلاف متجاوز سعودی، به منازل ساکنان منطقه و زمین های کشاورزی خسارت هایی وارد شد.

ائتلاف متجاوز سعودی در ماه های اخیر با سوء استفاده از عدم تمدید آتش بس علاوه بر ادامه محاصره همه جانبه یمن، حملات متعددی را علیه این کشور انجام داده است.

عربستان سعودی از حدود هفت سال پیش در قالب ائتلافی از چند کشور عربی از جمله امارات و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

اما ائتلاف سعودی در سایه مقاومت دلاورانه مردم و نیروهای مسلح یمن و عملیات موشکی و پهپادی ویژه آنها در رسیدن به این اهداف شکست خورد و مجبور به قبول آتش بس شد که این آتش‌بس نیز پس از سه مرحله دو ماهه در نتیجه کارشکنی‌های ائتلاف متجاوز عربی پایان یافت و دیگر تمدید نشد.

کد خبر 5689317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha