۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۲۰

فرماندار ویژه آمل:

۳۰ روستای آمل از خدمات سلامت بهره مند شدند

۳۰ روستای آمل از خدمات سلامت بهره مند شدند

آمل- فرماندار آمل گفت: همزمان با دهه فجر ۳۰ روستای استان از خدمات سلامت و امداد ونجات بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس حسینی شامگاه جمعه در مراسم بهره برداری از این پروژه‌ها با اشاره به اینکه اورژانس نارنجستان محور هراز ۵۰ هزار را تحت پوشش قرار خواهد داد، بیان کرد: این پایگاه اورژانس به ۳۰ روستای اطراف خدمات رسانی کرده و نیز در کاهش حوادث جاده‌ای محور هراز مؤثر است.

وی با بیان اینکه پایگاه اورژانس نارنجستان در زمین اهدایی مرحوم زارعی احداث شده است، گفت: برای ساخت این پایگاه اورژانس ۲.۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

حسینی با اعلام اینکه در مذاکره با معاون اورژانس مازندران افزایش تعداد پایگاه‌های اورژانس شهری آمل مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد تعداد دو پایگاه اورژانس شهری به حوزه امدادی شهرستان افزوده شود.

فرماندار آمل همچنین با اشاره به احداث مرکز جامع سلامت روستای مرزنگو در بخش دابودشت عنوان کرد: این مرکز در دو طبقه احداث و به ۱۱ روستای بخش دابودشت خدمات سلامت شامل خدمات دارویی، مامایی و نیز ویزیت‌های روزانه ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این پایگاه سلامت ۷ خانه بهداشت را تحت پوشش قرار خواهد داد، عنوان کرد: مبلغ چهار میلیارد تومان برای ساخت این پایگاه هزینه شده است.

حسینی بیان کرد: با توجه به بعد مسافت این روستاها از مراکز درمانی شهری و بیمارستانی شبانه روزی شدن این مرکز مورد خواست اهالی بود که توافقات اولیه با معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران صورت گرفت و تحقق آن به وقوع خواهد پیوست.

کد خبر 5706092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha