۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۰

در مرحله تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری؛

ثبت‌نام متقاضیان آزمون اختصاصی ۳ واحد دانشگاه آزاد آغاز شد

ثبت‌نام متقاضیان آزمون اختصاصی ۳ واحد دانشگاه آزاد آغاز شد

ثبت‌نام از متقاضیان آزمون اختصاصی واحدهای ارس، کیش و امارات در مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه آغاز  شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام از متقاضیان آزمون اختصاصی واحدهای ارس، کیش و امارات در مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه آغاز و تا روز سه شنبه ۲ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

ثبت ‌نام از متقاضیان این آزمون صرفاً از طریق سامانه ثبت نام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس www.azmoon.org انجام خواهد شد.

داوطلبین با مراجعه به سامانه www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت تمایل ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته /محل‌های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 5710398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      0 0
      چندین سال است داوطلبان داخل ایران رو در این واحدها پذیرش میکنند بعد مهمان و بعد دایم به واحدهای تهران منتقل میشوند و کلی درامد برای دانشگاه آزاد بدست میاد . فریبکاری بهتر ازین نمیشه. واحدهای بین المللی با دانشجویان داخلی ؟
      • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
        0 0
        کدوم دانشجوی خارجی ؟ کدوم جوون اماراتی در واحد امارات دانشگاه آزاد تحصیل میکنه ؟ کدوم داوطلب انگلیسی در واحد آکسفورد دانشگاه آزاد تحصیل میکنه ؟ مردم رو چی فرض کردند؟