۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۷

حسینی مطرح کرد؛

از آینده پژوهشی تا هوشمند سازی سیستم‌های اجرایی در حج و زیارت

از آینده پژوهشی تا هوشمند سازی سیستم‌های اجرایی در حج و زیارت

رئیس جدید سازمان حج و زیارت هوشمند سازی سیستم‌های اجرایی، توجه به آینده پژوهی و تلاش در جهت افزایش اعتماد و رضایتمندی زائران را از اقدامات پیش رو در این سازمان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تکریم سید صادق حسینی رئیس پیشین و سید عباس حسینی رئیس جدید سازمان حج و زیارت ظهر امروز در این سازمان برگزار شد.

سید عباس حسینی رئیس جدید سازمان حج و زیارت در این مراسم با قدردانی از اقدامات رئیس پیشین سازمان حج و زیارت و با گرامیداشت رؤسا و مسئولین درگذشته در این سازمان گفت: مهم‌ترین و اصلی ترین محورهای اقدامات خود را شامل تلاش در جهت برآورده کردن انتظارات رهبری و رئیس جمهور، حفظ و صیانت از سرمایه‌های مادی و معنوی سازمان حرکت در مسیر کارآمدی و تلاش در جهت افزایش اعتماد و رضایتمندی زائران می دانم.

وی افزود: آینده پژوهی، مدیریت بحران، هوشمند سازی سیستم‌های اجرایی و برقراری ارتباط پویا به منظور استفاده از توانمندی و قابلیت دستگاه‌های مختلف همچنین توجه به حوزه کارگزاری مدیران و دفاتر اجرایی و مجموعه‌ها و جلب مشارکت این شبکه فرهیخته و عظیم و دلسوز از دیگر اقدامات انجام شده است.

حسینی با بیان اینکه اقدامات فوق از جمله وظایف و محورهای اقدامات صورت گرفته است؛ گفت: از همه همکاران و دلسوزان سازمان حج و زیارت می‌خواهم که با کمک یکدیگر مشکلات این سازمان را حل کنیم و در جهت بهبود و پیشرفت سازمان و خدمت به حجاج و زائران بیش از پیش بکوشیم.

کد خبر 5715399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha