۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۲

معاون انتظامی استان همدان:

طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در همدان اجرا می‌شود

طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در همدان اجرا می‌شود

همدان-معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در همدان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین بشری با توجه به مطالبات مردم مبنی بر برخورد پلیس با موتورسیکلت سواران متخلف، طرح ساماندهی و انضباط بخشی موتورسیکلت سواران با محوریت پلیس راهنمایی و رانندگی و کمک سایر واحدهای انتظامی در همدان به زودی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، انضباط بخشی به تردد موتور سیکلت سواران است، گفت: قصد ما جریمه یا دلالت موتور به پارکینگ نیست و قبل از اجرا آن‌را اطلاع رسانی کردیم تا مردم با خبر شوند و مقررات را رعایت کنند. هدف اجرای طرح مراقبت از جان و سلامتی موتورسیکلت سواران و سایر شهروندان است و این امر مطالبه خود مردم است.

بشری افزود: تخلفاتی که بیشتر در این طرح مورد توجه قرار خواهد گرفت انجام حرکات مخاطره آمیز، مخدوش کردن پلاک، حمل بار نامتعارف، عبور از چراغ قرمز، حرکت در پیاده‌روها و حرکت خلاف جهت و ایجاد آلودگی صوتی و صداهای ناهنجار می‌باشد که به راکبین موتورسیکلت‌ها تاکید می‌کنیم در صورت مشاهده این تخلفات پلیس برابر مقررات نسبت به اعمال قانون و توقیف موتورسیکلت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 5727479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • وفا IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      بخداهمش دروغ امروزدختردانش آموزمن جلو مدرسه موتورزده رفته دستم به جایی بندنشدچون آشنانداشتم
    • وفا IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      1 0
      سرساعتی که مدرسه تعطیل میشه تمام موتورسواران جلومدرسه حرکات وحشیانه انجام میدن وهیچ کس هم نمیتونه ایناروجمع کنه امروزیه موتورسواردانش آموز دختر که توعابرپیاده بوده زده ومتواری شده وکسی هم جوابگونیست ماامنیت نداریم ودستمون به جایی بندنیست چون فرزندمسول نیستیم چون پارتی نداریم که تاشب نشده موتورسواربگ
    • وفا IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      همش دوروغ هیچ کس پیگیرنیست
    • محمد IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      0 0
      سلام.خیابان شهدا،موتورفروشها وتعمیرکاران باسدمعبر ومزاحمت،آسایش رابرای ساکنین وخانواده مختل کرده اند،خواهشآ برخوردکنید