۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران؛

۸۰ مغازه تولید کفش در بازار تهران طعمه حریق شد

۸۰ مغازه تولید کفش در بازار تهران طعمه حریق شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: شب گذشته آتش سوزی یک مرکز تجاری ۲ طبقه در بازار تهران حادثه ساز شد، در این آتش سوزی ۸۰ باب مغازه آتش گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی افزود: ساعت ۲۱:۳۱ دقیقه شب گذشته آتش سوزی یک مرکز تجاری ۲ طبقه در کوچه سید، ولی بازار تهران حادثه ساز شد، در این آتش سوزی ۸۰ باب مغازه که در زمینه نگهداری و فروش مواد اولیه تولید کفش فعالیت می‌کردند طعمه حریق شد.

وی گفت: این آتش سوزی تلفات جانی نداشت، اما خسارات مالی زیادی بر جای گذاشت.

ملکی ادامه داد: کانون اصلی آتش در طبقه دوم پاساژ پنج باب مغازه به وسعت ۱۰۰ متر بود که در محل مملو از مواد قابل اشتعال همچون حلال‌های تینر و بنزین و سایر لوازم بود.

وی با بیان اینکه آتش در حال سرایت به سقف شیروانی و سایر مغازه‌ها بود، گفت: آتش‌نشانان عملیات مهار را آغاز و همزمان بخشی از سقف شیروانی را برش دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، این آتش سوزی بدون مصدومیت مهار شد اما از تولیدکنندگان درخواست داریم با توجه به ایام عید و افزایش ساعت کاری حتماً در ایام شب نیز از مسدود کردن مسیرهای خروجی کارگاه و پاساژ خودداری کنند و از کارگران ۲۴ ساعته استفاده نکنند زیرا در گذشته نیز به دلیل خستگی کارگران شاهد اتفاقات ناگواری بودیم.

کد خبر 5729598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha