۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹

رئیس شبکه بهداشت دیر خبر داد؛

ارائه ۵۵۰۰ خدمت به کودکان و مادران باردار شهرستان دیر در نوروز

ارائه ۵۵۰۰ خدمت به کودکان و مادران باردار شهرستان دیر در نوروز

بوشهر- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون پنج هزار و ۵۰۰ خدمت به کودکان و مادران باردار مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دیر ارایه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس آدمیت‌نسب ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: خدمات بهداشتی درمانی در ایام نوروز با تشکیل تیم‌های کشیک و فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت همه روزه ارائه شده است.

وی با اشاره به اهمیت مراقبت‌های دوران بارداری، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۵۰۰ مادر باردار با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دیر، توسط مراقبین سلامت و بهورزان، مراقبت و از خدمات بهداشتی درمانی بهره‌مند شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اضافه کرد: در همین مدت نیز ۲۷ مادر نیز مراقبت‌های پس از زایمان دریافت کردند.

وی به خدمات بهداشتی برای رشد و تکامل بهتر کودک اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز چهار هزار و ۶۲۰ خدمت برای ۷۰۰ کودک زیر پنج سال، توسط مراقبان سلامت و بهورزان در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت انجام شده است.

آدمیت‌نسب تصریح کرد: رشد و تکامل کودک از دوران جنینی آغاز می‌شود و با مراقبت و تغذیه مطلوب در دوران بارداری، فرصت رشد و تکامل مطلوب کودک که حق طبیعی وی است فراهم می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی، مراقبت‌های ادغام شده کودک سالم به منظور ارتقای سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها و مرگ و میر انجام می‌شود.

کد خبر 5742792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha