۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱:۴۴

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد؛

اسکان و پذیرایی از حدود ۱۶ هزار خانواده فرهنگی در مدارس گیلان

اسکان و پذیرایی از حدود ۱۶ هزار خانواده فرهنگی در مدارس گیلان

رشت - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از اقامت و پذیرایی از حدود ۱۶ هزار خانواده فرهنگی در مدارس استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به استقبال کم نظیر گردشگران از گیلان، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از امکانات آموزش و پرورش برای پذیرایی از مسافران فرهنگی در گیلان بسیج شد.

وی از اقامت و پذیرایی از حدود ۱۶ هزار خانواده فرهنگی در مدارس گیلان خبر داد و افزود: این تعداد خانواده‌های فرهنگی از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون مهمان مدارس و اماکن رفاهی آموزش و پرورش گیلان بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از اقامت ۵۵ هزار مسافر فرهنگی در اماکن اقامتی و مدارس این استان خبر داد و اضافه کرد: بیشترین مسافران نوروزی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل، و بیشترین مقصد سفر هم در مراکز رفاهی آموزش و پرورش رشت، آستارا و بندر انزلی به ثبت رسیده است.

وی از آمادگی ۱۹۱ مدرسه برای اسکان فرهنگیان و مسافران فرهنگی خبر داد و افزود: این تعداد مدارس با ظرفیت ۴۲۱ کلاس برای پذیرش فرهنگیان مهیا شده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از افزایش ۱۰ درصدی مسافران در مقایسه با نوروز سال گذشته به این استان خبر داد و بیان کرد: ۱۲ مرکز رفاهی با ظرفیت ۶۳۲ تخت در شهرهای چابکسر، رودبار، حویق و املش نیز برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده بود.

کد خبر 5745183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha