۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱

کنسانتره انار چیست؟

کنسانتره انار چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که کنسانتره انار چه تفاوتی با رب انار دارد؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا به پاسخ همه سوالات خود برسید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروز در این مقاله قصد داریم در مورد کنسانتره یا همان آب غلیط شده انار بیشتر بدانیم، شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که کنسانتره انار چه تفاوتی با رب انار دارد؛ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به پاسخ همه سوالات خود برسید.

کنسانتره انار

کنسانتره انار در واقع همان آب غلیظ شده انار است که در بسته بندی‌های مختلف مانند بشکه و گالن‌های ۲۰ لیتری و… قابل تهیه است. بسیاری از تولید کنندگان آبمیوه، بستنی، دسر، رستوران‌ها (برای مصرف ولکام درینک) و... از مصرف کنندگان اصلی کنسانتره انار هستند.

منظور از کنسانتره انار، آب انار تازه و رقیق طبیعی است که در شرایط استاندارد تغلیظ شده است.

کنسانتره انار چیست؟

دلیل استفاده از کنسانتره انار

به دلیل افزایش عمر محصول، کاهش وزن و در نتیجه حمل و نقل آسان برای بسیاری از تولید کنندگان به صرفه است که کنسانتره طبیعی را جایگزین میوه کنند. لازم به ذکر است که کنسانتره دقیقاً حاوی مواد و ترکیبات اصلی میوه می‌باشد و به هیچ وجه نمی‌توان به عنوان یک طعم دهنده مصنوعی از آن یاد کرد.

خرید کنسانتره انار در بسته بندی‌های متنوع و راحتی حمل و نقل مشکل بسیاری از تولیدکنندگان را آسان کرده است.

کنسانتره میوه کاربرد بسیار زیادی در صنایع غذایی داشته و تقریباً اکثر صنایعی که در این حوزه فعالیت می‌کنند به طور مستقیم از این محصول استفاده می‌کنند از جمله استفاده از کنسانتره میوه در شیرینی پزی و قنادی‌ها، پخت انواع نان‌ها، کارخانه‌های تولید آبمیوه، کارخانه‌ها و تولیدی‌های کلوچه و کیک، کمپوت، مرباسازی، تولید مارمالاد، بستنی سازی، تولید انواع آبمیوه، تولید لواشک و غیره است.

کنسانتره انار چیست؟

بهترین جایگزین کنسانتره انار

شاید با شنیدن کلمه بنیان میوه تعجب کنید! یا اولین بار باشد که این کلمه به گوشتان خورده باشد. بنیان میوه راه حل نوین و بهترین جایگزین برای انواع کنسانتره، به خصوص کنسانتره انار شده است.

در این بخش به چرایی برتری بنیان میوه به کنسانتره خواهیم پرداخت؛

کیفیت فوق العاده بالاترقیمت مناسب‌تر
رایحه فوق العاده گیرا
حفظ طعم واقعی در مدت زمان طولانی
پخش پذیری آسان در مواد اولیه
حمل آسان (اوزان ۲۵ کیلویی و بشکه‌های ۲۶۵ کیلویی)

و...

خرید بنیان میوه

برای خرید بنیان انواع میوه می‌توانید از سایت ایلیا نوش آریا www.Ilianoosh.ir اطلاعات کافی را کسب و با مشاوران آنها تماس بگیرید.

شرکت ایلیا نوش آریا با تیم مجرب تحقیق، توسعه و گروهی از دانش آموختگان مدیریت بازرگانی با ترکیب دانش جهانی و ارائه راه حل‌هایی نوین بومی سازی شده و انجام مطالعات بر بازار تقاضا، مشتریان خود را با تولید انواع بنیان‌های میوه‌ای در مسیر تولید انواع آبمیوه، شربت، نوشابه‌های گازدار، لواشک و ترشک، پاستیل، مغز شکلات، کیک و کلوچه و… یاری نماید.

انواع بنیان میوه مانند بنیان توت فرنگی، پرتقال، آناناس، تمشک، لیمو، سیب، آلبالو، انبه، زرشک و… از جمله محصولات ایلیا نوش است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5762983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha