۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۱۱

«محمد الهندی»:

مقاومت فلسطین بااتحاد ملی دستاوردهای بیشتری مقابل دشمن کسب می‌کند

مقاومت فلسطین بااتحاد ملی دستاوردهای بیشتری مقابل دشمن کسب می‌کند

یکی از مسئولان برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تقویت اتحاد ملی میان گروه‌های فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبأ، «محمد الهندی» مسئول اداره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسمی به مناسبت پیروزی عملیات «انتقام آزادگان» در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد: موشک‌های دشمن صهیونیستی، رهبران گردان‌های القدس شاخه نظامی این جنبش را به قهرمانان ملی تبدیل کرد که ملت فلسطین با تمام گروه‌های خود، به آنها افتخار می‌کند.

وی در ادامه افزود: باید اتحاد خود را بر پایه اصول مقاومت تقویت کنیم. ملت فلسطین در وظیفه خود برای فداکاری هیچگاه تأخیر نکرده است و به دلیل همین فداکاری‌های است که امروز ما با عزت و افتخار اینجا ایستاده ایم.

الهندی بیان کرد: گردان‌های القدس با تمام قدرت در برابر دشمن ایستاد و مبارزه با صهیونیست‌ها را وظیفه خود دانسته و پیروزمندانه و با اتحاد بیشتر، از این نبرد خارج شد.

وی اضافه کرد: ما با اتحاد ملی خود، دستاوردهای بیشتری محقق خواهیم کرد و به همین دلیل است که بر تقویت اتحاد درونی تاکید داریم.

الهندی همچنین تصریح کرد: دشمن صهیونیستی سعی کرد وحدت ملت و مقاومت آن را بشکند و سعی کرد با تهدید حماس، تفرقه بین ملت فلسطین و گروه‌های آن ایجاد کند اما وحدت فلسطین، این تهدیدات را خنثی کرد.

سخنگوی اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در این مراسم تاکید کرده بود که ترورها و جنایات تنها باعث افزایش مقاومت مردم فلسطین شده است.

وی گفت که گروه‌های فلسطینی در نبرد «انتقام آزادگان» دست بالا و ضربه نهایی را در مقابل تل آویو به دست آورده‌اند.

لازم به ذکر است که ده‌ها هزار نفر برای شرکت در مراسم مذکور که توسط جنبش جهاد اسلامی به مناسبت بزرگداشت شهدای تجاوز اخیر به غزه برگزار شده بود، گردآمده بودند.

همزمان، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که «تل آویو» و دیگر شهرهای رژیم صهیونیستی «از برد موشک‌های ما و گلوله‌های جنگنده‌های ما در امان نخواهند بود».

کد خبر 5783980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha