۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۴

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا؛

تلاش مرزبانان هرمزگانی در اجرای طرح رعد ستودنی است

 تلاش مرزبانان هرمزگانی در اجرای طرح رعد ستودنی است

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا در حاشیه بازدید از استان هرمزگان از تلاش مرزبانان هرمزگانی در اجرای طرح رعد ۱۱ تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه ویژه اقدامات طرح رعد با ریاست سردار جلال ستاره جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا و با حضور فرماندهان، معاونان ستادی و فرماندهان پایگاه‌های دریابانی سطح استان، در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی ستاد این فرماندهی برگزار شد.

جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا در نشست جمع بندی اجرای طرح رعد ۱۱ گفت: فرماندهان و مسئولان مرزبانی استان هرمزگان از فرماندهان نمونه و پیشرو در مسیر مبارزه با قاچاق هستند و میزان توانمندی و آمادگی مرزبانان هرمزگانی در حدی است که هرگونه اعمال سودجویانه قاچاقچیان را در عرصه دریا در کمترین زمان ممکن خنثی می‌کنند.

سردار جلال ستاره در این رابطه گفت: از اقدامات انجام شده مرزبانان هرمزگانی در راستای اجرای طرح رعد و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق که یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم و سلسله مراتب فرماندهی است، تقدیر می‌شود.

وی در ادامه شناخت تهدیدات حوزه استحفاظی یگان‌های مرزی دریایی و اشرافیت اطلاعاتی در مأموریت‌ها را رمز موفقیت مأموریت‌های سازمانی عنوان کرد و یادآور شد: فرماندهان و مسئولان مرزبانی استان هرمزگان از فرماندهان نمونه و پیشرو در مسیر مبارزه با قاچاق هستند و میزان توانمندی و آمادگی مرزبانان هرمزگانی در حدی است که هرگونه اعمال سودجویانه قاچاقچیان را در عرصه دریا در کمترین زمان ممکن خنثی می‌کنند.

جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا در خاتمه با اشاره به برنامه ریزی و هم افزایی با سایر نیروهای مسلح و افزایش توان رزم و آمادگی‌های عملیاتی و مأموریتی در جهت مقابله با قاچاقچیان، خاطر نشان کرد: طرح رعد با هدف کنترل و افزایش امنیت و آرامش روانی مرزنشینان در سطح نوار مرزی استان، موجب رضایت مرزنشینان و از سویی باعث ناامن شدن منطقه برای مخلان نظم و امنیت و بویژه قاچاقچیان و سوداگران مرگ می‌شود.

کد خبر 5812006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha