۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۱

ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در دزفول آغاز شد

ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در دزفول آغاز شد

دزفول- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: ثبت نام سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در پنج بخش در دزفول آغاز شد.

سرهنگ بهروز حکمت پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی، این مسابقات با هدف رونق آموزش‌های قرآنی از طریق برقراری کلاس‌های قرآنی در سطح مساجد، حوزه و پایگاه‌های بسیج، ایجاد شور و نشاط و رقابت قرآنی، شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی بین بسیجیان و آحاد مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تلفیقی از آموزش و رقابت در این مسابقات در نظر گرفته شده است، ادامه داد: رشته‌های این دوره از مسابقات به گونه‌ای در نظر گرفته شده که عموم بسیجیان و آحاد مردم بتوانند در این مسابقات شرکت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول درباره بخش‌های این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات در پنج بخش آوایی انفرادی، آوایی گروهی، معارف، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و در رشته‌ها و مقاطع سنی مختلف برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مساجد، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج محله خود به صورت حضوری و یا از طریق سایت مسابقات به صورت غیرحضوری از طریق لینک http://event.quranbsj.ir اقدام به ثبت نام کنند.

کد خبر 5816532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha