۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۴۴

معاون بنیاد مسکن استان بوشهر خبر داد؛

اجرای ۹ پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان دیر

 اجرای ۹ پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان دیر

بوشهر- معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۳۸ میلیارد ریال برای اجرای ۹ پروژه در روستاهای شهرستان دیر اختصاص داده شده است.

علی افرند عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های فعال بنیاد مسکن در شهرستان دیر به خبرنگار مهر گفت: در زمینه صدور اسناد مالکیت شهری با همکاری بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک در سال ۱۴۰۱ در شهرستان دیر ۳۵۰ جلد صادر شد.

معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: همچنین در سال جاری نیز صدور ۵۰۰ جلد سند روستایی و شهری در برنامه این حوزه است که تاکنون تشکیل پرونده این واحدها به طور کامل انجام شده است.

وی گفت: از محل اعتبارات استانی سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۸ میلیارد ریال جهت اجرای ۹ پروژه در روستاهای شهرستان دیر اختصاص داده شده که هم‌اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی اضافه کرد: همچنین از محل اعتبارات ملی ۸,۰۰۰ میلیون ریال جهت اجرای پارک روستای آبکش در این شهرستان اختصاص داده شده که این پروژه در زمینی به مساحت ۳۴۰۰ مترمربع فعال و در حال اجراست.

 اجرای ۹ پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان دیر

معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در سال جاری از محل اعتبارات قیر رایگان با مشارکت دهیاری‌ها ۴۱ هزار مترمربع در سطح روستاهای این شهرستان اجرای آسفالت صورت گرفته است.

وی بیان کرد: جهت اجرای ۱۲ پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان دیر ۵۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران اختصاص داده شده است. پروژه‌های مذکور شامل بهسازی معابر و دیوار حفاظتی می‌باشد.

کد خبر 5816943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha