۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۰:۱۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام خبر داد؛

مشارکت ۱۱ هزار ایلامی در جشن عید غدیر

مشارکت ۱۱ هزار ایلامی در جشن عید غدیر

ایلام-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام از مشارکت ۱۱ هزار ایلامی در جشن عید غدیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نجفی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بالغ بر ۱۱ هزار نفر در جشن بزرگ چهار ساعته عید غدیر خم در مصلای شهر ایلام شرکت کردند.

وی گفت: با بصیرت ملت ایران و رهبری مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و مردم دشمنان را ناامید کرده و پای نظام و انقلاب بوده و هستند.

عید غدیر خُم بزرگترین عید امت اسلامی است

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام نیز در جشن بزرگ عید غدیر در مصلی بزرگ شهر ایلام که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و جمعی از مدیران و مردم ولایتمدار استان برگزار شد، گفت: عید غدیر خُم بزرگترین عید امت اسلامی و روز ناامیدی دشمنان اسلام است.

مشارکت ۱۰ هزار ایلامی در جشن عید غدیر

وی اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) در روز غدیر پس از خواندن خطبه غدیر، دست امام علی (ع) را به عنوان وصی و جانشین خود بالا برد.

بهرام‌نیا افزود: باید شکرگزار خداوند باشیم در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که در مسیر اعتلای دین اسلام گام برمی‌دارد.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: دشمنان در همان زمان هم تلاش کردند بین مردم و ولایت فاصله بیندازند و در شرایط کنونی نیز دشمنان فعلی هم همان خط و مسیر را دنبال می‌کنند اما با بصیرت ملت ایران و رهبری مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و مردم دشمنان را ناامید کرده و پای نظام و انقلاب بوده و هستند.

مشارکت ۱۰ هزار ایلامی در جشن عید غدیر

بهرام نیا اضافه کرد: ویژه برنامه‌های متنوعی در ایام مبارک دهه امامت و ولایت در سطح استان در حال اجرا است و امروز نیز جشن بزرگ عید غدیر با حضور پرشور مردم ولایتمدار ایلام اجرا شد.

جشن عید غدیرخم برای اولین بار به مدت چهار ساعت برگزار شد

جشن عید غدیرخم برای اولین بار به مدت چهار ساعت و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ عصر در محل مصلای شهر ایلام با حضور شخصیت‌های شبکه پویا و نهال برگزار شد.

جشنواره عیدانه غدیر با مشارکت دستگاه‌های مختلف استان به صورت متمرکز برگزار شد و با توجه به قرعه‌کشی انجام گرفته، تقبل هدایا و جوایز مشارکتی توسط برخی دستگاه‌های دخیل در جشن صورت گرفت.

در محوطه مصلا نیز ۲۰ غرفه توسط ادارات مختلف شامل غرفه‌هایی چون سلامت، ایستگاه‌های صلواتی، مشاوره، عفاف و حجاب، نقاشی، رنگ‌آمیزی صورت، ایستگاه بازی و غرفه‌های دیگر دایر شد.

اجرای جنگ شادی برای کودکان با حضور عوامل شبکه پویا، اجرای گروه‌های سرود، برگزاری مسابقه، اهدای جوایز و قرعه کشی‌های مکرر یک ساعته از جمله برنامه‌های این جشن بزرگ بود.

کد خبر 5826788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha