۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱

مدیرکل هواشناسی اردبیل:

هوای اردبیل گرم می‌شود/ افزایش دمای هوا تا ۴۱ درجه

هوای اردبیل گرم می‌شود/ افزایش دمای هوا تا ۴۱ درجه

اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و با توجه به الگوهای هواشناسی طی روزهای آینده دمای هوا روند افزایشی داشته و هوای گرم در استان حاکم می شود.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و با توجه به الگوهای هواشناسی دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت و هوای گرم در استان حاکم می‌شود.

وی با بیان اینکه تا روز سه شنبه جو استان پایدار خواهد بود، گفت: برای غالب ساعات آسمان صاف بوده و وزش باد گاهی به صورت تند تا نسبتاً شدید به ویژه در مناطق مرکزی و شهرستان گرمی انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از این رو برای مناطق شمالی شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز و در مناطق جنوبی شهرستان کوثر بیشینه دمای هوا بین ۳۹ تا ۴۱ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و شهرستان‌های گرمی، انگوت و خلخال دما بین ۳۳ تا ۳۶ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

کوهی با بیان اینکه توجه به هشدار سطح زرد شماره ۳۲ مرکز پیش بینی استان اردبیل توصیه می‌شود، گفت: از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری از شدت گرمای هوا کاسته می‌شود و در روز چهارشنبه با عبور امواج ناپایدار، در برخی از مناطق استان رگبار باران نیز احتمال می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در گزارش نامه پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 5830876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha