۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱

«محمد کریم آنجفی»جانباز دفاع مقدس آسمانی شد

«محمد کریم آنجفی»جانباز دفاع مقدس آسمانی شد

اراک- سردار «محمد کریم آنجفی»جانباز دفاع مقدس و برادر شهید «رحیم آنجفی» آسمانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار «محمد کریم آنجفی» جانباز دفاع مقدس و برادر شهید رحیم آنجفی آسمانی شد.

آئین تشییع پیکر پاک رزمنده دلیر حاج «محمد کریم آنجفی» روز یکشنبه ۱۸ تیر ماه سال ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ صبح در گلزار شهدای اراک برگزار می‌شود.

مراسم ختم آن بزرگ مرد نیز روز یکشنبه ۱۸ تیر ماه سال ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ در مسجد الزهرا (س) واقع در اراک، خیابان هپکو برگزار خواهد شد.

پیام تسلیت فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی درگذشت جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج «محمد کریم آنجفی»

متن پیام سردار محسن کریمی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج آسمانی جانباز سرافراز اسلام، برادر سردار سرلشکر شهید «رحیم آنجفی» و چهره نام آشنای حماسه‌های دفاع مقدس، حاج «محمد کریم آنجفی» که سال‌ها در اوج اخلاص و تواضع همراه با صداقت، ساده زیستی و صمیمیت نقش آفرین بود، در روز عید سعید غدیر خم، موجب تألم و اندوه فراوان گردید.

او یادگار شهید سرافراز آقا رحیم آنجفی بود و خود در زمره اسوه‌های درخشان ایثار و جهاد و نمادهای جاویدان سلحشوری، شجاعت و مردانگی می‌درخشید و وجودش همگان را با یاد شهدا همراه می‌ساخت و عطر دل‌انگیز فداکاری و وفاداری در راه خدا را در فضا منتشر می‌کرد.

همت سترگ و تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدانه وی در عملیات‌های فتح المبین، بیت المقدس، طریق القدس، بدر، ستون بانه سردشت، مناطق کردستان، کربلای ۴ و ۵ و سایر عرصه‌های دفاع از ارزش‌های اسلامی که زبان از ترسیم و تبیین آن قاصر است، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش میراث‌داران شهیدان و جانبازان تاریخ‌ساز میهن اسلامی خواهد بود.

به روح بلند آن تربیت‌یافته مکتب عاشورا و ولایت درود می‌فرستم و با تسلیت فقدان وی به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده معظم، همرزمان و علاقه‌مندان سوگوار او و جانبازان سرافراز از درگاه خدای کریم و نعیم برای آن عزیز به‌عرش‌پیوسته رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت امیرالمومنین (ع) و برای آحاد مصیبت‌دیدگان ارجمند صبر، شکیبایی و سکینه قلبی توأم با ثبات قدم مسئلت می‌کنم.

کد خبر 5830992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha