۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۸:۴۱

سرپرست هیئت ورزش کارگری استان اصفهان:

ورزش همگانی در قشر کارگری مورد توجه قرار گیرد

ورزش همگانی در قشر کارگری مورد توجه قرار گیرد

اردستان-سرپرست هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: علاوه بر مسابقات قهرمانی مسئله ورزش همگانی، شادابی و نشاط در قشر کارگری نیز مورد توجه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تیغ‌ساز شامگاه شنبه در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارگری اردستان، اظهار داشت: فعالیت‌های ورزشی در بخش کارگری در سطح استان اصفهان، ساماندهی و مدیریت این فعالیت توسط اداره ورزش کارگران استان انجام می‌شود.

وی افزود: در سطح استان اصفهان حدود ۱۲ مجموعه فعال در بخش فعالیت‌های ورزشی کارگران و حدود ۳۰ انجمن ورزشی فعال وجود دارد که مجموعه ورزش کارگری اردستان نیز از این جمله است.

مدیر مجموعه‌های ورزشی کارگران استان اصفهان تصریح کرد: اولین دوره مسابقات فوتسال کارگری در شهرستان اردستان برگزار شد و این موضوع که مجموعه کارفرمایان و کارخانه‌ها در شهرستان اردستان برای بحث ورزش اهمیت قائل هستند بسیار موجب خرسندی است و امیدواریم که در سایر رشته‌ها نیز این مسابقات را داشته باشیم.

تیغ‌ساز بیان کرد: علاوه بر مسابقات قهرمانی مسئله ورزش همگانی، شادابی و نشاط در قشر کارگری نیز مورد توجه قرار دارد همچنین سالانه یک دوره مسابقات فوتسال کارگری در شهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 5837401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha