۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۳

سرپرست شهرداری دیر خبر داد؛

پیش‌بینی بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای شهرداری دیر

پیش‌بینی بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای شهرداری دیر

بوشهر- سرپرست شهرداری دیر از پیش بینی ۱۵۰ میلیارد تومانی بودجه این شهرداری در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عابدی بعدازظهر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در سال جاری ۱۲ پروژه عمران شهری برای اجرا برآورد مالی و جانمایی شده است.

سرپرست شهرداری دیر افزود: ادامه بلوار ساحلی خلیج فارس با سه میلیارد تومان اعتبار تا ۲ ماه آینده وارد مرحله اجرا می‌شود.

وی، از پیش بینی اعتبار ۱۳ میلیارد تومانی برای آسفالت کوچه‌ها و معابر در سال جاری خبر داد و گفت: پروژه شاخص ساماندهی کانال خیابان مخابرات تا فلکه میگو با اعتباری بین هفت تا ۱۳ میلیارد تومان پیش بینی شده در چهار سال آینده تکمیل و مشکل آب‌های سطحی این خیابان حل شود.

عابدی خاطرنشان کرد: ادامه پیاده رو خیابان انقلاب شمالی تا بانک ملی، اجرای فضای سبز تپه غرابی، فاز اول فضای سبز محله شهید صدوقی با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، ادامه پیاده رو سازی خیابان حجاب به طول ۲۰۰ متر، لکه گیری و آسفالت خیابان پشت فروشگاه مطاف از جمله این پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: پارک محله‌ای شهید سلیمانی در فاز ۳ محله فرودگاه شامل زمین چمن و کف سازی تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

اجرای نهضت پاکسازی نخاله‌های شهری

سرپرست شهرداری دیر عنوان کرد: ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی که نیمه تمام است با برآورد اعتباری ۷۰۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.

وی از اجرای نهضت پاکسازی نخاله‌های شهری خبر داد و ابراز کرد: این طرح در این هفته از ورودی غربی شهر دیر شروع شده است و بنرهایی نیز برای اطلاع شهروندان در سطح شهر نصب کرده‌ایم.

عابدی با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری دیر ۱۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: درآمد مهمترین مفهوم اساسی هر شهرداری است و با تلاش همکاران عقب ماندگی حقوق نداشته‌ایم و تلاش می‌کنیم بدهی‌های شهرداری را کم کنیم.

وی درباره گلایه شهروندان از استقرار دستفروشان ماهی و میگو در خیابان ساحلی، ابراز کرد: شهرداری متولی این کار نیست و فقط در زمینه سد معبر مسئولیت دارد اما به اشتباه نوک پیکان به سمت ما است، با این حال سعی کرده‌ایم این معضل را با سعه صدر مدیریت کنیم البته با متخلفین بصورت قانونی برخورد می‌شود.

تکمیل کتابخانه شهر

سرپرست شهرداری دیر پسماند را یکی از معضلات اصلی شهر دانست و گفت: سال‌ها است شهر دیر در زمینه پسماند و محیط زیست مشکل دارد که با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان به دنبال حل این مشکل هستیم و تا آن زمان محل دفن فعلی زباله ساماندهی می‌شود.

وی افزود: تعداد ۱۲ غرفه در ورودی دوم اسکله شهرداری برای سبزی فروشان و ماشین‌های فصلی در نظر گرفته‌ایم.

عابدی درباره پروژه نیمه تمام کتابخانه عمومی در بافت فرسوده، یادآور شد: سرمایه گذار اصلی این پروژه راه و شهرسازی است اما به دلیل پای کار نبودن پیمانکار، ۲ میلیارد تومان از بودجه داخلی شهرداری برای تکمیل این پروژه اختصاص می‌دهیم.

سرپرست شهرداری دیر با اشاره به تلاش برای خرید زمین پارکینگ عمومی در شهر، تاکید کرد: قلوه ریزی و سنگ جدول میدان ورودی غربی شهر دیر امسال اجرا و سال آینده بودجه کلانی برای ساماندهی آن در نظر می‌گیریم.

کد خبر 5866231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha