۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۵۶

به میزبانی باغ موزه دفاع مقدس؛

گردهمایی دختران دهه هشتادی در سمنان برگزار شد

گردهمایی دختران دهه هشتادی در سمنان برگزار شد

سمنان- همزمان با شب سالگرد شهادت حضرت رقیه (س) گردهمایی ۴۰۰ نفر از دختران دهه هشتادی سمنان با محور ترویج شعائر اسلامی و دینی به خصوص حجاب و عفاف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه دوشنبه و متقارن با شب سالگرد شهادت حضرت رقیه (س) گردهمایی ۴۰۰ نفر از دختران دهه هشتادی در فضای معنوی به میزبانی باغ موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

حفظ ارزش‌ها، حجاب و عفاف و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی با بهره گیری از سیره بانوان بزرگ جهان اسلام در زمره اهداف این همایش معنوی و بزرگ ذکر شده است.

مرضیه تدین فرد رئیس مرکز نیکوکاری مسجدالنبی (ص) سمنان در حاشیه این مراسم گفت: یکی از مهمترین اهداف این نوع برنامه‌ها، ترویج شعائر دینی و تبیین مسائلی مانند حجاب و عفاف برای دختران ما است که امروز در جامعه اسلامی زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه دختران دهه هشتادی از این نوع مراسم، استقبال پرشور می‌کنند و این نشان می‌دهد که تشنه آموختن و شنیدن هستند، افزود: این نوع همایش‌های معنوی در راستای جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شده است.

محمد حسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد استان سمنان نیز در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: ۱۶۰ نفر از عوامل اجرایی خانه‌های امداد استان سمنان ذیل طرح محلات کم برخوردار ۲۰۲۰ در قالب رهسپاران عصر ظهور، امروز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه راهی کربلای معلی شدند.

وی افزود: این زائران در قالب چهار کاروان امروز سمنان را به مقصد کربلای معلی ترک کردند.

به گزارش مهر، کمیته امداد استان سمنان یکی از برگزار کنندگان این مراسم محسوب می‌شود این دست مراسم در واقع به نوعی مرتبط با رسالت‌های اجتماعی و فرهنگی کمیته امداد در قالب طرح‌های محله محوری است.

کد خبر 5867437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha