۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲

توسط نشر ۲۷؛

«در هاله‌ای از غبار» چاپ هفدهمی شد

«در هاله‌ای از غبار» چاپ هفدهمی شد

کتاب «در هاله‌ای از غبار» نوشته گلعلی بابایی توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ هفدهم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «در هاله‌ای از غبار» نوشته گلعلی بابایی به‌تازگی توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ هفدهم رسیده است.

چاپ اول این‌کتاب برای اولین بار در سال ۹۱ به چاپ رسید و تا امروز به این‌نوبت چاپ رسیده است. «در هاله‌ای از غبار» از نظر ساختار، زندگی احمد متوسلیان را از ابتدا تا زمان اسارت و مفقود شدنش با گزارش ژورنالیستی و مستندوار روایت می‌کند.

این‌اثر در ۲۲ فصل تدوین شده که زندگی این‌فرمانده از دوران کودکی تا زمان اسارتش در ۱۴ تیرماه ۱۳۶۸ روایت می‌شود. در این اثر تلاش شده است تا ابعاد پنهان شخصیت احمد متوسلیان بیش از پیش در خلال صحبت‌های دوستان و خانواده‌اش مورد واکاوی قرار بگیرد. این کتاب با قطع جیبی، در ۲۵۵ صفحه به رشته تحریر در آمده است.

«در هاله‌ای از غبار» اولین‌کتاب از مجموعه بیست و هفتی‌ها است که به روایت زندگی و خاطرات بیست و هفت فرمانده از فرمانده‌هان لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله می‌پردازد.

این‌اثر را می‌توان اولین‌کتابی دانست که به‌صورت کامل و مجزا به بازگویی زندگی حاج احمد متوسلیان پرداخته است، ولی باز هم نمی‌توان گفت که در این راستا حق مطلب ادا شده، چراکه ابعاد شخصیتی این سردار سپاه به خوبی واکاوی و بیان نشده و بهتر بود در کنار وقایعی که از زندگی متوسلیان و حضورش در جبهه جنگ بیان شده، خاطرات پیش از انقلاب و دوران دانشجویی او بیشتر مورد کنکاش و واکاوی قرار می‌گرفت.

چاپ هفدهم این‌کتاب با قیمت ۱۰۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5870908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha