۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷

حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی:

طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی زودتر تعیین تکلیف شود

طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی زودتر تعیین تکلیف شود

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای بنده از هیأت رئیسه مجلس آن است که طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در این هفته بررسی و تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۰ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: بخشی از مطالبات کشاورزان و گندم کاران پرداخت شده و لازم است دولت مابقی پول گندم کاران را پرداخت کند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از هفته آینده بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن مجلس آغاز می‌شود و طبق آئین نامه داخلی مجلس در زمان بررسی این لایحه به جز استیضاح و رأی اعتماد وزرا، هیچ موضوع دیگری را نمی‌توان بررسی کرد. 

وی اظهار داشت: تقاضای بنده از هیأت رئیسه مجلس آن است که در هفته جاری و پیش از آغاز بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در صحن مجلس و تعیین تکلیف شود.

حاجی دلیگانی در تذکر دیگری با تاکید بر اینکه باید هر چه زودتر طرح اصلاح آزمون سراسری در دستورکار قرار گیرد، گفت: باید این موضوع قبل از بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه تعیین تکلیف شود.

کد خبر 5883609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      3 0
      سلام دو مصوبه اخیر مجلس در مورد حق بیمه پروانه ساختمانی ستودنی است لطفا مساله به اعضای شورای نگهبان و مجمع مصلحت تفهیم و نظرشان را به سمت مثبت تغییر دهند چون مصوبه5بهمن 40برابر حق بیمه را افزایش داده بود و نه 20درصد یا 50درصد یا 100درصد بلکه4000درصد افزایش داده شده بود که غیر منطقی است