۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۱۴

محمد پولادگر:

به دنبال ساخت ورزشگاه جدید هستیم/ روند بازسازی ادامه خواهد داشت

به دنبال ساخت ورزشگاه جدید هستیم/ روند بازسازی ادامه خواهد داشت

معاون وزیر ورزش با بیان اینکه در حال بازسازی ورزشگاه آزادی هستیم گفت: با دستور رئیس جمهور یک ورزشگاه شکیل و در شأن فوتبال ایران را به زودی خواهیم ساخت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پولادگر در حاشیه دیدار دو تیم پرسپولیس و النصر عربستان گفت: با تلاش شبانه روزی شرایط برای برگزاری این دیدار آماده شد و این روند ادامه خواهد داشت تا ورزشگاه به طور کامل مرمت و بازسازی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که ساخت ورزشگاه آزادی سال‌ها پیش مدت سه سال طول کشید ولی بازسازی آن زمان زیادی برده است گفت: آنهایی که اهل ساخت و ساز هستند می‌دانند که ساختن راحت تر از بازسازی است. دوستان تمام تلاش خود را به کار بستند تا این ورزشگاه به آمادگی کامل رسیده تا در شأن فوتبال ایران باشد اما بازسازی با توجه به شرایطی که دارد زمانبر خواهد بود.

معاون وزیر ورزش در خصوص نبود تماشاگران هم افزود: نبود آنها روح را از ورزشگاه گرفته است. اگر آنها حضور داشتند شور و حال بیشتری در ورزشگاه حاکم بود و تأثیر زیادی بر روند عملکرد پرسپولیس داشت.

وی در خصوص دستور رئیس جمهور محترم در مورد ساخت یک ورزشگاه جدید در تهران گفت: قبل از اینکه رئیس جمهور هم در این خصوص دستور دهد وزارت ورزش به دنبال این کار بود اما با دستوری که رئیس جمهور داد به طور حتم این اتفاق خواهد افتاد.

پولادگر ادامه داد: ما سه نقطه از تهران را جانمایی کرده ایم اما با توجه به اینکه هنوز قطعی نشده نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم. اما یکی از این جانمایی‌ها نزدیک به فرودگاه امام است که امیدواریم بعد از بحث‌های کارشناسی هر چه زودتر ساخت ورزشگاه را آغاز کنیم.

کد خبر 5889892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      2 0
      سنگ بزرگ علامت نزدن میباشد بیخودی بشعور هواداران فوتبال توهین نکن شما برنامه ایی جز نابودی فوتبال ایران ندارید شما توان ترمیم چمن یه ورزشگاه نداری چطور وعده ساخت ورزشگاه میدی؟؟؟
    • حقگو IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      0 0
      درصورت صحت ساخت استادیوم,فقط با مناقصه بین المللی و واگذاری طراحی برنامه ریزی وساخت درزمان مشخص وکلید دردست باشرکتهای معتبربین المللی امکان ایجادیک استادیوم آبرومند جهانی وجود داره. زیرساخت حمل ونقل مترو دراحداث استادیوم بسیارمهمه.
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      0 0
      شعار میدهید،ورزشگاه آزادی از داشتن چمن محرومه آنوقت شما وعده های دروغ میدهید.
    • بنیامین IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      0 0
      دنبال ساخت ورزشگاه نباشید چون داخل این ۴۳سال حداقل باید داخل پایتخت دهکده ورزشی تاسیس کرده باشید. ایران نیازمنده دهکده ورزشیه، بهترین گزینه هم برای تاسیس دهکده همون مجموعه آزادیه. ،چند سال تعطیلش کنید ،تبدیلش کنید به دهکده مدرنه ورزشی، مطمعنا به یادگار به اسمه شما میمونه
    • فرقانی US ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      0 0
      ازاین وعده هائیکه قابلیت اجرائی نداره زیاد دادند.توفعلاً چمن آزادی رو درست کن بقیه اش پیشکش
    • فرقانی US ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      0 0
      ازاین وعده های سر خرمن زیاد میدهید که انجام نمیشه توفعلاً برو چمن ورزشگاه آزادی رو درست کن،بقیه اش پیشکش