در موسسه تبیان صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه همکاری مؤسسه تبیان و مرکز نوآوری امید

امضای تفاهم نامه همکاری  مؤسسه تبیان و مرکز نوآوری امید

نشست امضای تفاهم نامه همکاری مؤسسه تبیان و مرکز نوآوری امید در راستای تحقق اهداف و چشم انداز تعریف شده و به منظور ارتقای فعالیت‌ها، در مؤسسه تبیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست امضای تفاهم نامه همکاری مؤسسه تبیان و مرکز نوآوری امید در راستای تحقق اهداف و چشم اندازه تعریف شده و به منظور ارتقای فعالیت‌ها، در مؤسسه تبیان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، سید رضا کاظمی مدیر عامل مؤسسه تبیان به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: با توجه به رویکرد مرکز نوآوری امید و اقداماتی که در تبیان صورت می‌پذیرد بر آن شدیم تا این دو مجموعه با هم افزایی چشم‌انداز بهتری را دنبال کنند.

وی افزود: از گذشته همواره دو هدف در مؤسسه تبیان دنبال می‌شد نخست بحث تولید محتوای رسانه‌ای و مساله دیگر مربوط به حوزه فناوری می‌شود البته بحث نوآوری نیز به فعالیت‌های جدید تبیان اضافه شده است. محصولات این سه محور دارای مزیت‌هایی است که در پلتفرم‌هایی که در آن کار می‌شود خودش را نشان می‌دهد.

کاظمی به اپلیکیشن و دستیار چند رسانه‌ای کدومو اشاره کرد و گفت: کدومو همپای خانواده و مربوط به حوزه دسترسی رسانه‌ای برای والدین است تا خانواده‌ها بتوانند محتوای رسانه‌ای مناسب را برای فرزندان انتخاب کنند. کدومو این ظرفیت را دارد که در حوزه کودک و نوجوان فعال شود.

مدیر عامل مؤسسه تبیان بیان داشت: عمده تولید محتوایی تبیان که همواره در حال پیگیری است و با توجه به مأموریت جدید دنبال می‌شود سعی می‌کند با توجه به اتفاقات روز به دنبال ارائه پاسخ به سوالات باشد.

وی در پایان تاکید کرد: یکی از راه‌های توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های مؤسسه تبیان همکاری با مجموعه‌های هم افق است.

در ادامه امین نادری مدیر عامل مرکز نوآوری امید به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: گاهی اوقات در توافق نامه‌هایی که بین سازمان‌ها و نهادها و غیره منعقد می‌شود همان چیزی است که نباید انجام شود. وقتی مأموریت ما در حوزه کودک و نوجوان تعریف شد همه تمرکز و منابع باید در همین حوزه تعریف شود بنابراین اگر بنا است این اتفاق رخ دهد نیازمند هماهنگی با نهادها و مجموعه‌هایی هستیم که در همین حوزه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: با چنین توافق‌هایی شاهد موازی کاری و هم پوشانی نخواهیم بود و این توافقی که امروز بین مرکز نوآوری امید و مؤسسه تبیان منعقد می‌شود بسیار امید بخش است.

مدیر عامل مرکز نوآوری امید بیان کرد: در مرکز نوآوری امید در حال شناسایی تیم‌هایی هستیم که در حوزه کودک و نوجوان فعال هستند. این تیم‌ها گاهی اوقات در مرحله ایده و طرح و بعضی از آنها در مرحله محصولات هستند. از این رو قرار است از این تیم‌ها حمایت و محصولات و ایده‌های آنها تجاری سازی شود. این حمایت‌ها به حمایت‌های مالی خلاصه نمی‌شود اما بخش بزرگ این حمایت‌ها مربوط به شبکه سازی و رفع موانع است.

نادری در پایان خاطرنشان کرد: کار امید در دوره جدید حمایت از تیم‌های فعال در حوزه نوجوان است بر این اساس تلاش می‌شود آن تیم‌هایی که دارای طرح و ایده هستند طرح و ایده آنها به محصول تبدیل شود و آن تیم‌هایی که به مرحله محصول رسیده‌اند تلاش می‌شود از محصولات آنها حمایت شود.

کد خبر 5894882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha