۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷

والیبال انتخابی المپیک- برزیل

آغاز تمرین توپی والیبالیست‌ها؛ کارخانه: سفر طولانی و سختی داشتیم

آغاز تمرین توپی والیبالیست‌ها؛ کارخانه: سفر طولانی و سختی داشتیم

نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران در شهر ریودوژانیرو برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در گروه مردان از ۸ تا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی سه کشور برزیل، چین و ژاپن برگزار می‌شود. ملی‌پوشان والیبال ایران پس از سفری حدوداً ۶۰ ساعته، عصر روز جمعه به وقت محلی نخستین تمرین توپی خود را در سالن اصلی مسابقات برگزار کردند.

در این تمرین تمام ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی حضور داشتند و این تمرین به مدت یک ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید.

در این تمرین بازیکنان ابتدا زیر نظر یاناس خود را گرم کردند و سپس در ادامه زیر نظر بهروز عطایی و دستیارانش به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی پرداختند. در طول تمرین چندین بار عطایی نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرد و از آنها خواست تا با تمرکز بالایی تمرین کنند.

پیش از تیم ایران، تیم ملی والیبال جمهوری چک در این سالن تمرین کرد و پس از تمرین تیم ملی ایران هم آلمانی‌ها وارد سالن شدند تا تمرین خود را برگزار کنند.

در شرایطی که ملی‌پوشان والیبال ایران در حال برگزاری تمرین بودند، عوامل برگزار کننده مسابقات هم در اطراف سالن مشغول آماده سازی و بررسی نهایی سالن برای آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک بودند.

مصطفی کارخانه در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال ایران در شهر ریودوژانیرو در مورد شرایط کلی ملی‌پوشان و رقابت‌های انتخابی المپیک، اظهار داشت: تیم ملی سفر طولانی و سختی داشت. هدف بزرگی داریم و همه بازیکنان و اعضای کادر فنی دوست دارند در المپیک حضور داشته باشند. قبل از المپیک باید در رقابت‌های انتخابی حاضر شویم و باید با موفقیت کار خود را تمام کنیم.

وی ادامه داد: با روحیه مضاعفی به برزیل آمده‌ایم. قهرمان بازی‌های آسیایی شدیم و این موضوع قطعاً به تیم ایران کمک خواهد کرد تا در شرایط مسابقه عملکرد خوبی داشته باشد. بازی‌های سختی داریم، اما مصمم و جدی هستیم.

مدیر کاروان اعزامی تیم ملی والیبال به برزیل خاطرنشان کرد: برای حضور در المپیک باید از تمام قابلیت‌های خود استفاده کرده و کیفیت کارمان را بالا ببریم و عملکرد خوبی داشته باشیم. قطعاً بازیکنان و کادر فنی باتجربه ایران این موضوع را به خوبی می‌دانند و تمام تلاش شأن را برای کسب بهترین نتیجه به کار خواهند گرفت.

برنامه دیدارهای روز نخست انتخابی المپیک در شهر ریودوژانیرو به وقت تهران به شرح زیر است:

شنبه ۸ مهر

ساعت ۱۶:۳۰، برزیل – قطر

ساعت ۲۰، ایتالیا – جمهوری چک

ساعت ۲۳:۳۰، ایران – آلمان

کد خبر 5898772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سیدناصرحسینی IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      0 0
      برای رفتن به المپیک این تیم هرگزقابلیت فنی انرانداردبقول معروف این کت برای والیبال خیلی گل وگشاداست