۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸

رئیس صنعت، معدن و تجارت دشتستان:

بیش از ۳ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی «دشتستان» انجام شد

بیش از ۳ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی «دشتستان» انجام شد

بوشهر- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از انجام بیش از سه هزار بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات در واحدهای صنفی دشتستان طی نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کشتکار ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در شش ماهه نخست امسال بیش از سه هزار و ۲۹۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دشتستان صورت گرفته است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان افزود: این بازرسی‌ها منجر به شناسایی ۱۱۷ واحد صنفی متخلف با ۱۴۲ مورد کشف تخلف نظیر عدم درج قیمت، کم فروشی و غیره محرز شده به ارزش بالغ بر هشت میلیارد ریال تشکیل پرونده شده و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

کشتکار با اشاره به اینکه بیشترین تعداد واحدهای صنفی استان در شهرستان دشتستان است، عنوان کرد: نظارت و بازرسی از اصناف دشتستان با تمام ظرفیت و به صورت مستمر در راستای رعایت نمودن حقوق مصرف کننده اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در بازه زمانی مذکور بخشی از نظارت و بازرسی‌ها در قالب اجرای طرح‌ها نظیر عید نوروز، ماه رمضان، بازگشایی مدارس و غیره بوده که به صورت گسترده در تمام سطوح اصناف در سراسر شهرستان انجام شده است.

کد خبر 5901798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha