۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷

رئیس نهاد رهبری در دانشگاهها:

ناکامی دشمن در برهم زدن مراکز آموزش عالی در آغاز سال تحصیلی 

 ناکامی دشمن در برهم زدن مراکز آموزش عالی در آغاز سال تحصیلی 

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: طبیعتاً هوشیاری، اهتمام و تلاش مردم و مسئولان اجازه نداد که مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها دستخوش حوادث منفی شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۳۸۸ شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص طرح آمایش آموزش عالی در دانشگاه‌ها و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین مصطفی مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نیز با اشاره به آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: دشمن در برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد ضربه به دانشگاه‌ها و کشور است، اما با هوشیاری مردم و توفیقات بزرگی که خداوند متعال بعد از اغتشاشات سال گذشته به نظام جمهوری اسلامی و دولت پرتلاش سیزدهم عنایت فرمود، موجب شد طراحی دشمن برای برهم زدن شرایط کشور شکست بخورد.

وی اضافه کرد: دشمن در تلاش بود در سالگرد اغتشاشات سال گذشته کشور و دانشگاه‌ها را به هم بریزد، اما نقشه دشمن نقش بر آب شد، البته تحرکاتی از سوی دشمنان داخلی وجود داشت که اهمیت آنچنانی نداشت، در آغاز سال‌ تحصیلی نیز دشمن درصدد بر هم زدن مراکز آموزش عالی بود اما به هدف خود نرسید.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: طبیعتاً هوشیاری، اهتمام و تلاش مردم و مسئولان اجازه نداد که مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها دستخوش حوادث منفی شوند.

کد خبر 5902418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha