۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸

همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

نواختن زنگ همبستگی و مقاومت در مدارس شهرستان مشگین‌شهر

نواختن زنگ همبستگی و مقاومت در مدارس شهرستان مشگین‌شهر

مشگین‌شهر- همزمان با سراسر کشور زنگ همبستگی در حمایت از دانش‌آموزان و مردم مظلوم فلسطین در تمامی مدارس شهرستان مشگین‌شهر به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که ظهر شنبه با حضور مسئولان شهرستانی، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها برگزار شد، معاون پرورشی آموزش و پرورش مشگین شهر اظهار کرد: مقاومت فلسطین در مقابل وحشی گری های اسرائیل غاصب چندین دهه است دل ملت‌های آزادیخواه جهان را به درد آورده است.

عبدالله نوری با اشاره به انجام عملیات پیروزمندانه «طوفان الاقصی» در فلسطین توسط نیروهای مقاومت در بازپس گیری مناطق اشغالی خاطرنشان کرد: امروز تمام دنیا جسارت و مقاومت این جوانان را می‌ستایند که در برابر این رژیم غاصب ایستادگی کرده و حتی در برابر قدرت پوشالی آنان خم به ابرو نمی‌آورند.

وی ادامه داد: این پیروزی غرورآفرین نویدبخش نابودی رژیم صهیونسیتی خواهد بود و هشداری جدی به همه سازشکاران در منطقه است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر با اشاره به اینکه پیروزی ارزشمند جبهه مقاومت نشان داد رژیم صهیونیستی رو به افول است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایت و هوشمندی خود این اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کرده بودند و امروز جهان اسلام با رهبری داهیانه آیت الله خامنه ای و رهنمودهای جهانی ایشان پای در مسیر عزت و استقلال گذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین نمادین زنگ پیروزی و مقاومت فلسطین در دبیرستان پسرانه شهید رجایی متوسطه دوره اول برگزار شد و در کنار اجرای برنامه‌های متنوعی در حمایت از مجاهدین فلسطینی و سردادن شعارهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانش آموزان با پخش سرود «میقاتنا فلسطین» این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند.

کد خبر 5906126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha