۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

امروز افکار عمومی جهان علیه اقدامات ددمنشانه اسرائیل است

امروز افکار عمومی جهان علیه اقدامات ددمنشانه اسرائیل است

شهرکرد_ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز افکار عمومی جهان علیه اقدامات ددمنشانه اسرائیل است و اعتراضات مردمی را در سراسر جهان شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، اظهار کرد: نگذاریم غفلت از نعمت‌های پروردگار ما را از راه روشن دور کند.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو افزود: روز جهانی کودک، روز جهانی نابینایان و… همچنین روز و هفته نیروی انتظامی را که پشت سر گذاشتیم گرامی می‌داریم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز مسئله مقاومت فلسطین و پیروزی‌هایی که خداوند نصیب آنان کرده است یک بحث است و وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم غاصب بحث دیگری است.

نکونام عنوان کرد: کار با شدت و حدت و با انواع سختی‌ها توسط رزمندگان مقاومت در حال انجام است، با این ایستادگی آنچنان ضربه‌ای به رژیم سفاک وارد کردند که بی‌نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: نسل جدید فلسطینیان بسیار شجاع و قدرتمند است که رژیم اشغالگر اسرائیل نمی‌تواند حریف آنان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به جنایت‌های رژیم اسرائیل، اضافه کرد: با کشتار زن‌ها و کودکان نمی‌توانند برتری خود را نمایش دهند، امروز افکار عمومی جهان علیه اقدامات ددمنشانه اسرائیل شده است و اعتراضات مردمی را در سراسر جهان شاهد هستیم.

نکونام بیان کرد: آنچه امروز وظیفه داریم حمایت جدی از مردم مظلوم فلسطین است و این تکلیف شرعی و انسانی را با شیوه‌های مختلف از حضور در صحنه گرفته تا نمایش پُر رنگ در رسانه‌ها به منصه ظهور بگذاریم.

وی تاکید کرد: حضور ناوهای آمریکایی و کمک‌های این کشورها به اسرائیلی‌ها آب در هاون کوبیدن است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به مسائل مطرح شده در خصوص فوت ۶ کودک در بیمارستان هاجر شهرکرد، اشاره و تصریح کرد: این قبیل مسائل نباید به افت استعدادها و نیروهای قوی منجر شود کمااینکه ضعف‌ها و کاستی‌ها باید مطرح و رفع شود.

نکونام اظهار داشت: باید به متخصصان بهداشت و درمان در چهارمحال و بختیاری میدان داد و مورد توجه قرار گیرند، افراد متخصص و سرمایه‌گذاران بخش درمان و بهداشت باید از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حمایت شوند.

وی افزود: اعتراضاتی در خصوص مدیریت‌ها وجود دارد که به وزارت بهداشت ارجاع شده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به برخی هنجارشکنی‌های فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: در شرایط فعلی این هنجارشکنی‌های فرهنگی مطلوب نیست و این ضدارزش‌ها در شأن مردم این استان نیست.

نکونام عنوان کرد: دستگاه‌ها اگر باری از دوش مصلی برنمی‌دارند باری برای آن ایجاد نکنند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد مصلی مهم است اما نگه‌داری و مدیریت آن با هزینه‌های گزاف بسیار مهم‌تر است.

کد خبر 5910370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha