۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

مداحان در مسیر جهادتبیین سیاه نمایی های دشمن را رفع کنند

مداحان در مسیر جهادتبیین سیاه نمایی های دشمن را رفع کنند

اصفهان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مداحان و هیئات مذهبی در مسیر جهاد تبیین در راستای رفع سیاه نمایی‌های دشمنان در اذهان جوانان اقدام کنند چراکه این مهم ترین وظیفه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی ظهر جمعه در جمع مداحان و هیئات مذهبی اصفهان انتظار امام عصر (عج) را از وظایف محبین ال الله در آخرالزمان برشمرد و اظهار داشت: باید با آن حضرت سنخیت پیداکنیم.

وی افزود: یکی از وظایف دوران غیبت قیام است، قیام در برابر ظلم و ظالم، یکی از مصادیق ظالم رژیم کودک کش صهیونیستی است و سکوت در برابر حمله به بیمارستان و نسل کشی سنخیتی با امام زمان (عج) ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان فریادرسی از مظلومان و بیچارگان را به معنای انتظار دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی طلیعه دفاع از مظلومان و بیچارگان عالم است.

حجت الاسلام والمسلمین فوقی تصریح کرد: امروزه با قیام امام خمینی جبهه حق علیه باطل در دنیادر مقابل مستکبران تشکیل شده و حمایت و ایجاد وحدت در مقابله با دشمنان ضرورت استمرار راه رهبر کبیر انقلاب است.

وی در پایان با تاکید بر لزوم توجه مداحان و هیئات مذهبی بر تلاش در مسیر جهادتبیین و رفع سیاه نمایی‌های دشمنان در اذهان جوانان گفت: جهاد تبیین مهم‌ترین وظیفه در دوران کنونی است.

کد خبر 5916930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha