۸ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۳۱

وزارت کشور اعلام کرد؛

واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه بنزین وانت بارها بر اساس پیمایش

واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه بنزین وانت بارها بر اساس پیمایش

وزارت کشور با اشاره به موافقت هیأت وزیران با تخصیص سهمیه بنزین مازاد وانت بارها به میزان۱۰۰ لیتر برای مدت 2ماه گفت: سهمیه مازاد بر اساس پیمایش به صورت اعتباری به مالکین پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت کشور در واکنش به انتشار خبری در این خبرگزاری با عنوان «سردرگمی وانت بارها در دریافت مابه التفاوت ریالی بنزین» اعلام کرد: بر اساس مصوبه کارگروه سه نفره موضوع بند ۸ مصوبه مورخ ۹۸.۸.۲۲ هیئت محترم وزیران با تخصیص سهمیه اختصاصی مازاد وانت بارها به میزان ۱۰۰ لیتر برای کلیه وانت بارهای کم مصرف و پرمصرف، برای مدت ۲ ماه موافقت گردید و بعد از دو ماه، میزان سهمیه مازاد وانت بارها بر اساس پیمایش ثبت شده و مورد تأیید وزارت کشور به صورت اعتباری به مالکین پرداخت خواهد شد.

همچنین در همین راستا، مکاتبه‌ای به منظور انجام ثبت نام ناوگان بار در سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل شهری این سازمان برای ثبت اطلاعات ناوگان وانت بار کشور صورت پذیرفته که پس از ثبت نام و صدور پروانه فعالیت برای آنها در مرحله بعدی با اخذ باربرگ، پیمایش محاسبه و اعتباری معادل مابه التفاوت سوخت به کارت اعتباری مالکین واریز خواهد شد.

طی جلسات برگزار شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر گردید فهرست مورد تأیید شرکت‌ها و موسساتی که حمل بار را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند به این سازمان ارسال گردد تا اتصال برخط آنها به سامانه پیمایش صورت پذیرد.

مزید استحضار اعلام می‌دارد بر اساس تصمیم کارگروه سه نفره، مقرر گردید، کلیه مصاحبه‌ها و اطلاع رسانی‌ها در خصوص مصوبات کارگروه تنها از طریق وزارت نفت صورت پذیرد و وزارت ک شور مجاز به اطلاع رسانی در این خصوص نمی‌باشد.

کد خبر 4810633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمد IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
      0 0
      شنیده بودم باربرگ بگیرم بهم لاستیک میدن الان باربرگ بگیرم سوخت اضافه هم بهم میدن؟ اگه باشه خوبه
    • بیابانگرد IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
      0 0
      سلام آقا خدا خیر بده اونی که به فکر راننده های بدبخت هستش، ما همیشه میخوریم یا از طرف مالک بار یا پلیس یا سایر خودروها، یکی هم پیدا بشه به فکر ما باشه باید دستش رو بوسید. #سوخت وانت بار
    • صادق زاده IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
      0 0
      واقعا چه معنی داره که به همه یک سهمیه مشخص بدن؟ شاید یکی بیشتر از بقیه بخواد کار کنه بعد که سهمیه ش تموم شد باید بیکار بشینه؟ با این همه گرونی؟ ی فکری برای افزایش سهمیه بکنید لطفا