۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱

مسوول بنیاد ملی نوجوان فارس:

اولین رویداد منطقه‌ای دختران حاج قاسم در شمال فارس آغاز شد

اولین رویداد منطقه‌ای دختران حاج قاسم در شمال فارس آغاز شد

آباده - مسوول بنیاد ملی نوجوان شعبه فارس از برگزاری اولین رویداد فرهنگی تربیتی منطقه‌ای دختران حاج قاسم استان فارس با عنوان روشنای زینب (س) از امروز در شهرستان آباده خبر داد.

مریم محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: اولین رویداد منطقه‌ای دختران حاج قاسم در شمال استان فارس با نام روشنای زینب (س) از صبح امروز ۱۷ آبان در ادامه سلسله رویدادهای دختران حاج قاسم با حضور اساتید کشوری و ۱۲۰ نفر از دانش آموزان شهرستان‌های آباده، اقلید، بوانات، خرم‌بید آغاز شد.

مسؤول بنیاد ملی نوجوان شعبه فارس خاطرنشان کرد: این رویداد به همت اداره کل تبلیغات اسلامی فارس با موضوع تربیت کنشگران فعال اجتماعی در حوزه نوجوانی با استفاده از ظرفیت نوجوانان منطقه برگزار خواهد شد و دخترانی از ۴ شهرستان ذکر شده که قبلاً مصاحبه داده و انتخاب شده‌اند در این برنامه شرکت دارند.

محمدزاده در خصوص ضرورت اجرای این رویداد گفت: ما می‌خواهیم از نوجوانان خود محلات و هر منطقه برای شناسایی مشکلات و مسائل مربوط به نوجوانی استفاده کنیم و در نهایت به کمک آنها این را شناسایی کرده و خود آنها برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی کنند و در نهایت وارد مرحله اجرایی شوند.

وی با اشاره به اینکه تعداد شرکت کنندگان در این برنامه حدود ۱۰۰ نفر دانش‌آموز به همراه ۲۰ مربی و استاد است که به صورت اختصاصی با آنها کار می‌کنند افزود: سخنران ویژه کشوری این برنامه استاد حجت الاسلام محمد هادی صالح‌پرور است و از ظرفیت‌های اساتید شهرستان و استان نیز استفاده شده است.

مسؤول بنیاد ملی نوجوان شعبه فارس در پایان گفت: توانمندسازی و شبکه‌سازی دختران استان و حمایت از ایده‌های فرهنگی تربیتی دختران دانش‌آموز، بها دادن به نوجوانان و هویت‌بخشی به آنها، ارتقای فعالیت اجتماعی و حس مسؤولیت پذیری در آنها از دیگر فواید این رویداد است.

کد خبر 5933573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha