۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵

بعد از تمدید قرارداد سرمربی؛

برگزاری نشست ویژه برای بررسی عملکرد پیکان

برگزاری نشست ویژه برای بررسی عملکرد پیکان

مدیران باشگاه پیکان به منظور بررسی نتایج تیم خود در رقابت‌های لیگ برتر تشکیل جلسه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پیکان با هدایت رسول خطیبی در رقابت‌های لیگ برتر در ۱۰ بازی گذشته آمار یک پیروزی، پنج تساوی و چهار شکست را به ثبت رسانده است. تنها پیروزی شاگردان خطیبی به دیدار هفته هفتم مقابل استقلال خوزستان بر می‌گردد که آنها موفق شدند حریف خود را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارند.

پیکان در چهار دیدار اخیر خود، دو بازی را واگذار کرده و دو دیدار را هم با نتیجه تساوی به پایان رسانده است و با ۸ امتیاز موقتاً در رده دوازدهم جدول قرار دارد. با توجه به نتایج کسب شده قرار است اعضای هیأت مدیره این باشگاه جلسه‌ای را تشکیل دهند و نتایج این تیم در رقابت‌های لیگ برتر را بررسی کنند. این در حالی است که در ماه مهر قرارداد خطیبی به مدت یک فصل دیگر با پیکان تمدید شد. به احتمال زیاد مدیران پیکان با سرمربی تیم خود ادامه خواهند داد و احتمال دارد برای تقویت این تیم در نیم فصل تصمیماتی گرفته شود.

همچنین دانیال جهانبخش مدافع پیکان که روز گذشته و در جریان بازی با شمس آذر قزوین از ناحیه بینی دچار شکستگی شده بود، قرار است به زودی عمل جراحی انجام دهد و با توجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر تا آذر این بازیکن می‌تواند پیکان را در هفته یازدهم و مقابل آلومینیوم اراک همراهی کند.

حامد پاکدل هم که به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در بازی روز گذشته غایب بود، مشکلی برای حضور در تمرینات ندارد و این مهاجم می‌تواند دیگر شاگردان خطیبی را در دیدارهای پیش رو همراهی کند.

کد خبر 5935454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha