۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۱۵

زاهدی دیدار بعدی پرسپولیس را از دست داد/ دست خالی یحیی در خط حمله

زاهدی دیدار بعدی پرسپولیس را از دست داد/ دست خالی یحیی در خط حمله

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اخراج در بازی با سپاهان دیدار بعدی تیم خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر امروز یکشنبه ۲۱ آبان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر زرد پوشان اصفهانی همراه شد. در پایان این بازی و در آخرین موقعیت، شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس که برای گلزنی در محوطه جریمه سپاهان حضور داشت روی سانتر میلاد سورگی به هوا پرش کرد و با دست به توپ ضربه‌ای وارد کرد که داور کارت زرد دوم را به او نشان داد و زاهدی از زمین بازی اخراج شد.

رقابت‌های لیگ برتر به دلیل مسابقات مقدماتی جام جهانی تا آذرماه تعطیل است و پس از آن پرسپولیس در اولین بازی خود شهاب زاهدی را در اختیار نخواهد داشت.

با توجه به کمبود بازیکن در خط هجومی پرسپولیس باید دید یحیی گل محمدی در آن بازی از نبیل باهویی استفاده خواهد کرد یا بازیکن دیگری جانشین زاهدی در خط حمله پرسپولیس خواهد شد.

کد خبر 5937192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اصفهانی IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      0 0
      دوره‌ای که سعی کنی با دست توپ را به درون دروازه بندازی و همه تعریف کنن دیگه گذشته. به نظر من، این کار زاهدی حیثیت کاری او را زیر سئوال برد. این قدیما بود که «مدعی کنونی عدالت» با دست توپ را داخل دروازۀ سپاهان اسپک کرد و داور سابق و کارشناس «بی‌طرف» فعلی گل را پذیرفت و توجیه هم می‌کرد.