۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰

قالیباف در صحن مجلس:

مشکلات ایثارگران و بازنشستگان در برنامه هفتم حل و فصل می‌شود

مشکلات ایثارگران و بازنشستگان در برنامه هفتم حل و فصل می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس به دنبال آن هستند که مسائل و مشکلات مربوط به ایثارگران و بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه کشور حل و فصل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در واکنش به تذکر برخی از نمایندگان که خواستار تعیین تکلیف ایثارگران و بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه شدند، گفت: دوستان درباره موضوعات مربوط به ایثارگران، بازنشستگان و کارگران به طور مرتب نکاتی را مطرح می‌کنند و همه هم مرا خطاب قرار می‌دهند، گویا که من مانع این کار هستم، در حالی که بارها در این زمینه توضیح داده‌ام.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حتماً دولت و مجلس این مشکل را حل می‌کنند و در برنامه هفتم توسعه این موضوعات و مسائل حل و فصل خواهد شد.

کد خبر 5937561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فری IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      0 0
      وعده سر خرمنه
    • فریاد IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      0 0
      قانون هست اگه اجرایی شود بطور مثال بند ز ماده 44 قانون برنامه پنجم و بند پ ماده 90 قانون برنامه ششم دربعضی از دانشگاه ا اجرایی نمی شود
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      1 1
      بپرداخت حقوق های زیر خط فقر به بازنشستگان خیانت است.
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      4 0
      لطفا کمی به خودتون بیاید. لطفا نگذارید کشور به دست نااهلان بیشتر این بیفته. انگار عمدا دنبال ناراضی کردن مردم و خاصا ایثارگران عزیز هستند.وقتی صحبت از ارزش ها میشود همه به یاد ایثارگری ایثارگران میفتن.. چرا این عزیزان نادیده گرفته میشوند. مطمئن باشید خیانتی پشت ان است حتی اگه در لباس و ظاهرا خوب باش