۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷

فرمانده سپاه فومن:

«بسیج» کلید حل مشکلات و شاهراه عبور از بن بست ها است

«بسیج» کلید حل مشکلات و شاهراه عبور از بن بست ها است

فومن- فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: «بسیج» کلید حل مشکلات و شاهراه عبور از موانع و بن بست ها به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری صبح جمعه در همایش اقتدار ۳۰۰۰ نفری بسیجیان فومن ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: پس از انقلاب با توجه به مردمی بودن نهضت امام راحل ساختارهای مردم پایه که هم فکر با نهضت امام خمینی (ره) باشد شکل بگیرد.

وی افزود: دور اندیشی امام راحل در تشخیص آینده انقلاب و نیاز به ساختارهایی برای راهبری و حل مشکلات پیش رو سبب شده که در ۵ آذر ۵۸ بسیج مستضعفین تشکیل شود.

سرهنگ جعفری با تاکید بر اینکه بسیج کلید حل مشکلات و شاهراه عبور از موانع و بن بست‌ها است، ادامه داد: کادرسازی انقلاب و تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی یکی از شاخصه‌های تشکیل بسیج است.

فرمانده سپاه فومن با تاکید بر اینکه بزرگترین امپراطوری دنیا افتخارش قتل نوزادان در درون اتاق عمل‌ها است، اضافه کرد: آنها میدان پیروزی خود را در بیمارستان‌ها، مدارس و در مقابل زنان بی دفاع می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه امروز مستکبران عالم دست به دست هم دادند و در یک اقدام شرم آور به جنگ نوزادان رفته‌اند، گفت: امروز دشمنان اسلام و قرآن به ویژه آمریکا و اسرائیل کودک کش از سایه خود هم می‌ترسند.

فرمانده سپاه فومن با تاکید بر اینکه دشمنان هیچگاه نمی‌توانند اراده یک ملت را از بین ببرند، تصریح کرد: مردمی که راه سعادت و استقامت را از قرآن آموخته‌اند شکست نمی‌خورند، افزود: سیاستی که محکوم به شکست و نابودی است سیاست استکبار است.

کد خبر 5948374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha