۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۸

رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت:

آموزش و پرورش فارس در ارایه الگوهای موفق به دانش‌آموزان بکوشد

آموزش و پرورش فارس در ارایه الگوهای موفق به دانش‌آموزان بکوشد

شیراز - رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت گفت: یکی از معضلات کنونی جامعه، الگوگیری غلط نوجوان و جوان ما از شخصیت‌های مجازی است و آموزش و پرورش باید در ارایه الگوی موفق به دانش‌آموزان بکوشد.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران باقری لنکرانی پیش از ظهر شنبه در نشستی که در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش فارس برگزار شد بیان کرد: فضای مجازی با وجود ظرفیت‌هایی که دارد سبب شده نوجوانان و جوانان ما، شخصیت‌های اغلب غیرواقعی و مجازی که در این فضا وجود دارد را به عنوان الگوی خود قرار بدهند که همین مساله سلامت فردی و جمعی را به خطر می‌اندازد.

رئیس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت خاطرنشان کرد: سنین دانش آموزی و دانشجویی رده سنی است که در آنها نوجوان و جوان شروع به الگوگیری می‌کنند و اگر الگوهای موفق و درستی به آنها معرفی شود امید و خودباوری در آنان افزایش می‌یابد.

وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه گفت: سو تغذیه و چاقی از جمله بیماری‌ها و معضلاتی است که در جامعه در حال افزایش است و آموزش و پرورش باید در این زمینه نیز به معلمان، دانش آموزان و والدین آموزش‌های لازم را بدهد.

در پایان این دیدار باقری لنکرانی پس از ارائه گزارشی از برگزاری همایش بین‌المللی سلامت زنان با همکاری آموزش و پرورش در شیراز، خواستار تفاهم و تعامل همه جانبه اداره کل آموزش و پرورش فارس و مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت کشور با هدف ارتقای سطح سلامت دانش آموزان و معلمان شد.

کد خبر 5955420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha