۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

تقویت باورهای دینی دربین دانش‌آموزان ازرویکردهای آموزش وپرورش است

تقویت باورهای دینی دربین دانش‌آموزان ازرویکردهای آموزش وپرورش است

زنجان- مدیرکل آموزش و پرورش زنجان گفت: تقویت زمینه‌های معنوی و باورهای دینی و قرآنی در بین دانش‌آموزان رویکرد اساسی آموزش و پرورش در برنامه ریزی ها برای این حوزه است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی ظهر شنبه در مراسم آغاز هفته قرآن، عترت و نماز با بیان اینکه جامعه دانش آموزی امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند یادگیری مفاهیم دینی و قرآنی است، گفت: تقویت زمینه‌های معنوی و باورهای دینی و قرآنی در بین دانش‌آموزان رویکرد اساسی آموزش و پرورش در برنامه ریزی ها برای این حوزه است.

وی با بیان اینکه از ۱۱ تا ۱۷ آذر به با عنوان هفته قرآن، عترت و نماز نام‌گذاری شده است، افزود: تقویت زمینه‌های معنوی و باورهای دینی و قرآنی در بین دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف ترسیم شده در هفته قرآن، عترت و نماز است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه دشمن با تمام توان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحمیل اهداف خود بر جامعه ایران است، ادامه داد: قشر دانش اموز و دانشجو همانند سایر اقشار جامعه باید مانع تحقق اهداف شوم بدخواهان جامعه اسلامی و متمدن ایران شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه هفته قرآن، عترت و نماز برنامه‌های مختلفی برگزار و اجرا می‌شود، گفت: باید فضا را برای دانش‌آموزانی که از برنامه‌های قرآنی استقبال می‌کنند و راغب به فعالیت در حوزه نماز و قرآن و عترت هستند را در مدارس گسترش بدهیم.

اسماعیلی افزود: مربیان پرورشی و مدیران مدارس باید بیش‌ازپیش درصدد فراهم‌کردن این فضا باشند و اولیا دانش‌آموزان پیگیر این هستند که فرزندانشان در مسیر قرآنی باشند و این فضا در آموزش‌وپرورش فراهم می‌شود.

کد خبر 5955525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha