۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷

از ۲۷ تا ۳۰ آذر

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد برگزار می‌شود

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد برگزار می‌شود

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری به میزبانی شهر یزد با حضور قصه‌گویانی از ایران و کشورهای دیگر از ۲۷ تا ۳۰ آذر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به میزبانی شهر یزد و با حضور قصه‌گویانی از سراسر ایران و کشورهای دیگر از ۲۷ تا ۳۰ آذر برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش‌های مختلف کلاسیک و مدرن، آئینی سنتی، قصه‌گویی با زبان اشاره، قصه‌های ۹۰ ثانیه و قصه‌گویی بین‌المللی برگزار می‌شود.

همچنین چهار بخش جدید با عنوان قصه‌های ویژه سردار سلیمانی، لبخند، کودکان غزه و نیروی انتظامی برای اولین بار در جشنواره اجرا می‌شود.

براساس آمار دبیرخانه جشنواره در این دوره ۱۷ هزار قصه‌گو مشارکت داشتند و داوری بخش بین‌المللی بین کشورهای ترکیه، آفریقای جنوبی، آرژانتین، هند، اسکاتلند، کنیا، انگلیس، مالزی، اگاندا، تانزانیا، لسوتو، لبنان و فرانسه انجام خواهد شد.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال با رویکرد مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با شعار «با قصه لبخند بسازیم» هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

کد خبر 5957318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha