۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان کردستان خبر داد؛

برگزاری جشنواره «جهادگران علم و فناوری» در کردستان

برگزاری جشنواره «جهادگران علم و فناوری» در کردستان

سنندج_معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان کردستان از برگزاری جشنواره «جهادگران علم و فناوری» در سالن امامت مجتمع شهید حاج قاسم سلیمانی سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد عینی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان، از برگزاری جشنواره «جهادگران علم و فناوری» خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره روز پنج‌شنبه، ۲۳ آذر در سالن امامت مجتمع شهید حاج قاسم سلیمانی سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: انتخاب برترین‌های این جشنواره طبق سنجه‌های پژوهشی در هر قشر انجام می‌شود.

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان کردستان بیان کرد: این جشنواره به منظور تجلیل از اندیشه‌ورزان و پژوهشگران برتر قشرهای بسیج اساتید، دانشجویی، طلاب، جامعه پزشکی، صنعت، عمران، کشاورزی، فرهنگیان، دانش‌آموزان و زنان برگزار خواهد شد.

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان کردستان به حمایت‌های مادی و معنوی از ایده‌های برتر جشنواره جهادگران علم و فناوری پرداخت و تصریح کرد: در این جشنواره از برگزیدگان رویداد ایده‌پردازی تجلیل می‌شود.

وی به اهداف برگزاری جشنواره «جهادگران علم و فناوری» یادآور شد: ایجاد ارتباط بین نخبگان و جامعه، توانمندسازی نخبگان، جریان‌سازی علم و فناوری در جامعه، نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی، تقویت روحیه خودباوری و ایجاد بین جوانان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

کد خبر 5963817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha