۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴

برپایی نمایشگاه فاطمیه مصباح الشیعه/خدام امام رضا(ع) میهمان تبریز

برپایی نمایشگاه فاطمیه مصباح الشیعه/خدام امام رضا(ع) میهمان تبریز

تبریز- نمایشگاه فاطمیه مصباح الشیعه از بخش‌های مختلف فرهنگی، تئاتر و پرده خوانی تشکیل شده که تا ۲۸ آذر ماه علاقه مندان می‌توانند از این نمایشگاه در تبریز بازدید کنند.

امین طلوع فعال فرهنگی و خادم این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: نمایشگاه فاطمیه مصباح الشیعه ۱۶ آذر ماه افتتاح شده و تا ۲۸ آذر، علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح بازدید به عمل آورند.

وی ادامه داد: نمایشگاه فاطمیه مصباح الشیعه از بخش‌های مختلف ولادت تا شهادت حضرت زهرا سلام الله به صورت تئاتر، وقایع بین شهادت حضرت زهرا (س) تا شهادت امام حسین (ع)

طلوع گفت: نمایشگاه کربلا از مدینه خروج امام حسین (ع) تا خرابه شام، دفاع مقدس، جبهه مقاومت، غزه و همچنین بخش‌های فرهنگی نظیر کتاب، حجاب و عفاف تشکیل شده است.

وی افزود: بخش پرده خوانی این نمایشگاه شامل ۴ پرده لیلة المبیت، ازدواج، غدیر و حدیث الکسا می‌باشد.

طلوع بیان کرد: از بخش‌های مختلف تئاتر نمایشگاه فاطمیه مصباح الشیعه می‌توان به رحلت پیامبر اکرم (ص) و وصیت، شورای سقیفه، حمله به بیت رسول خدا برای بیعت، بستن دستان مولا و مسجد النبی اشاره کرد که با حضور ۵۰ بازیگر عرصه تئاتر در حال برگزاری است.

خادم نمایشگاه فاطمیه مصباح الشیعه تبریز با اشاره به حضور خدام امام رضا (ع) و برپایی چایخانه امام رئوف اشاره کرده و افزود: حضور خادمان امام رضا (ع) در شهر تبریز و پرچم گردانی حرم مطهر امام رضا (ع) مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

طلوع ادامه داد: نمایشگاه فاطمیه مصباح الشیعه برای بازدید عموم مردم برپا شده است و شاید با برپایی این نمایشگاه توانستیم از مظلومیت و حقانیت حضرت علی (ع) و همچنین حضرت زهرا (س) و آگاه سازی جامعه کاری از پیش برده باشیم.

خادم نمایشگاه فاطمیه مصباح الشیعه تبریز گفت: از جمله تأثیرات این نمایشگاه، پیروی از ولی امر و حرکت در خط ولایت است.

وی در پایان افزود: یکی دیگر از بخش‌های این نمایشگاه، به نمایش گذاشتن تعدادی از عکس‌های رشادت رزمندگان غواص و شهدای مدافع حرم است.

کد خبر 5967195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha