۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹

در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳؛

طغیانی: افزایش حقوق کارکنان به صورت پلکانی ۱۸ درصد دیده شده است

طغیانی: افزایش حقوق کارکنان به صورت پلکانی ۱۸ درصد دیده شده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افزایش حقوق کارکنان به صورت پلکانی ۱۸ درصد دیده شده است؛ به این معنا که افرادی که حقوق کمتری می‌گیرند، درصد بیشتری افزایش حقوق خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، «مهدی طغیانی» در جلسه علنی امروز در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات لایحه اصلاحیه بودجه ۱۴۰۳، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان، بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بود که دولت، منابع پایداری را برای آن، پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: منابعی که دولت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته است، واقعی و پایدار است؛ افزایش حقوق کارکنان هم به صورت پلکانی ۱۸ درصد دیده شده است؛ به این معنا که افرادی که حقوق کمتری می‌گیرند، درصد بیشتری افزایش حقوق خواهند داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما درباره مسایل زندگی مردم نباید احساسی و شعارگونه حرف بزنیم و مهم آن است که دولت، منابع پایداری را برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پیش‌بینی کرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: در سال گذشته، میزان درآمد حاصل از مولدسازی، ۱۰۶ همت پیش‌بینی شده بود اما بر اساس آمار ۸ ماهه امسال، فقط ۷ همت محقق شده است و ما نباید در بودجه، منابع ناپایداری را در نظر بگیریم چراکه نتیجه آن، کسری بودجه و تشدید تورم است.

کد خبر 5971728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha