۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹

شهاب زندی در گفت‌وگو با مهر:

شمس‌آذر نیم فصل نمره قبولی گرفت/ نقل و انتقالات نخواهیم داشت

شمس‌آذر نیم فصل نمره قبولی گرفت/ نقل و انتقالات نخواهیم داشت

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین با بیان اینکه این تیم می توانست نتایج بهتری را کسب کند گفت: از عملکرد بازیکنان و کادر فنی تیم راضی هستم اما می توانسیتم شرایط بهتری را در لیگ داشته باشیم.

شهاب زندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نیم فصل اول اظهار داشت: در نیم فصل اول شرایط بسیار سختی داشتیم و به دلیل حاشیه‌هایی که داشتیم اذیت شدیم. به دلیل شرایطی که در ابتدای فصل داشتیم همه بازیکنان و کادر فنی ترس این را داشتند که خیلی زود از لیگ برتر کنار برویم اما خداراشکر با تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم توانستیم نتایج خوبی بگیریم و روند خوبی را برای تیم به وجود بیاوریم.

وی افزود: در ابتدای فصل ۳ امتیاز از تیم ما کم کردند، هرچند تیم‌های دیگری هم از تیم ما شکایت کرده بودند اما با صحبت‌هایی که با مسئولان تیم‌های شاکی داشتیم رضایت آنها را جلب کردیم. در ادامه لیگ با توجه به عملکردی که بازیکنان و کادر فنی داشتند توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین در رابطه با اینکه آیا از نتایج تیم راضی است یا خیر گفت: از عملکرد بازیکنان و کادر فنی راضی نیستیم چرا که می‌توانستیم مقابل ذوب آهن، هوادار و پرسپولیس نتایج بهتری را رقم بزنیم. خوشحالم که در اولین سال حضور خود در لیگ برتر خوب ظاهر شدیم و این به ما کمک می‌کند تا در سال‌های آینده شرایط بهتر و با کیفیتی را داشته باشیم.

زندی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات و اردوی میان فصلی شمس آذر قزوین عنوان کرد: در نیم فصل دوم با توجه به بازیکنانی که داریم زیاد خروجی نخواهیم داشت و خیلی خود را با نقل و انتقالات نیم فصل درگیر نخواهیم کرد. بضاعت تیم ما همین است و نمی‌توانیم در اولین فصلی که حضور داریم بازیکنان با کیفیت و خوبی جذب کنیم. برای نیم فصل دوم هم اردویی را هم تدارک دیده‌ایم که هنوز به نتیجه لازم برای در داخل و یا خارج کشور بودن این اردو نرسیده‌ایم که در هفته آینده مشخص می‌شود.

وی در پایان با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان و کادر فنی خود گفت: از دقیقی و کادر فنی تیم کمال تشکر را می‌کنم باعث شدند تیم شمس آذر به یک تیم قابل احترام و خوبی تبدیل شود. هیچ گاه شاید فکر این را که بتوانیم در لیگ چنین درخششی را داشته باشیم را نداشتیم. از نظر من به عنوان مدیرعامل باشگاه نمره قبولی را در نیم فصل اول کسب کردیم و امیدواریم در ادامه لیگ هم روند خوب خود را حفظ کنیم و در جایگاه بهتری این فصل از لیگ برتر را به پایان برسانیم.

کد خبر 5984680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha