۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

ایمان و بصیرت کارآمدترین سلاح مردم در شرایط فعلی

ایمان و بصیرت کارآمدترین سلاح مردم در شرایط فعلی

بیرجند_ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ایمان، بصیرت و تبعیت از ولایت کارآمدترین سلاح مردم در شرایط فعلی و کنونی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سالاری صبح شنبه در جمع مبلغان شهرستان نهبندان که در آستان امام زاده سیدنا الحسین برگزار شد، اظهارکرد: دشمن به دنبال متفرق کردن صفوف مردمی و جریان انقلابی است و با ارعاب و آشوب به دنبال کم رنگ کردن پیروزی‌های جبهه مقاومت و جبران شکست‌های پی در پی خود در جبهه‌ای فرعی، غیر از میدان غزه است.

وی ادامه داد: بنابراین ایمان، بصیرت و تبعیت از ولایت و تقویت روحیه استکبارستیزی کارآمد ترین سلاح در شرایط فعلی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد: توجه به این مسأله که جمع بندی مواجهه رزمندگان مقاومت از ۱۷ اکتبر تا الان را در غزه، کرانه باختری، لبنان، یمن، عراق و…به صورت چند بعدی باید دید و پیروزی‌های راهبردی که مهمترین آن تحقیر توان دفاعی دشمن، ضربه مهلک به پیکره اقتصادی اسرائیل، قدرت گرفتن و جرأت پیدا کردن جوانان مقاومت و از دلایل اقدام وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل در گلزار شهدای کرمان است.

سالاری افزود: خون شهدای مکتب شهید سلیمانی در عین حال که باید پاسخ سخت داده شود ولی یقیناً شجره طیبه مقاومت را تنومندتر و پر ثمرتر خواهد کرد و اشتیاق مردم در مواجهه با دشمن صهیونیستی، آمریکایی را چند برابر می‌کند.

وی گفت: اولویت جامعه نخبگانی، اساتید، دانشگاهیان، حوزویان و مبلغان و موثران، تبیین و تحلیل مستمر اهداف نورانی انقلاب اسلامی و روشنگری نسبت به اقدامات شیطانی دشمن است.

وی در پایان ضمن قدردانی از مجاهدت نیروهای مسلح و عوامل امنیتی در داخل و خارج از مرزهای ایران اسلامی خاطرنشان کرد: قائل به این موضوع هستیم که داشته‌ها و سرمایه‌های اعتقادی و ارزشی ملت شریف ایران و گوش به فرمان ولی امر بودن آنها، و توانمندی‌های نظامی و عنایت خداوند متعال، دست شما را برای پاسخ سخت و اقدامات هوشمند در زمان و مکان مناسب پر کرده است که شکر این نعمت را در اقدامات انقلابی و قاطع باید نشان دهید.

کد خبر 5986664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha