۲۵ دی ۱۴۰۲، ۹:۱۶

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۱۵۰ میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری زنجان جمع‌آوری شد

۱۵۰ میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری زنجان جمع‌آوری شد

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با اشاره به فعالیت ۱۸۲ مرکز نیکوکاری در استان زنجان اظهار کرد: ۶۰ مرکز از این مراکز به صورت تخصصی در حوزه زکات، مسکن، فرهنگی، اشتغال، مددکاری، مشاوره و حقوقی فعالیت دارند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری با هدف توسعه و ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری در زمینه شناسایی نیازمندان و ارائه خدمات مؤثر و هدفمند به مددجویان عزیز تحت حمایت این نهاد و سایر اقشار نیازمند جامعه فعالیت می‌کنند.

صالحی ادامه داد: این مراکز در مساجد و دستگاه‌های اجرایی تشکیل می‌شود که یکی از مهمترین نکات در ارتباط با فعالیت این مراکز مدیریت آنها توسط مردم است به‌طوری‌که جمع‌آوری کمک‌ها و توزیع آن به‌صورت کامل توسط خود مردم با رعایت کرامت انسانی انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به همراهی خوب خیرین در این مراکز گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است که شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی و تخفیفات است.

صالحی با اشاره به اینکه کار و فعالیت نهاد کمیته امداد در سایه برنامه‌های محرومیت زدایی، ترویج همدلی، نوع دوستی و کمک مومنانه به اقشار نیازمند جامعه است، اضافه کرد: اعتماد افزایی در جامعه و اطمینان بخشی به کارکردهای اثرگذار این نهاد در حوزه محرومیت زدایی از طریق کار جهادی عالمانه و با تدبیر با هدف پای کار آوردن اقشار مختلف مردم از اولویت‌های کاری در بخش‌های مختلف این نهاد است.

کد خبر 5994817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha