۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۰۴

توسط حوزه هنری لرستان؛

نخستین دوره آموزش انیمیشن در خرم‌آباد برگزار شد

نخستین دوره آموزش انیمیشن در خرم‌آباد برگزار شد

خرم‌آباد - از سوی واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان، نخستین جلسه دوره آموزش انیمیشن با حضور جمعی از هنرجویان این رشته برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، از سوی واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان، نخستین جلسه دوره آموزش انیمیشن با حضور جمعی از هنرجویان این رشته برگزار شد.

فراخوان برگزاری دوره‌های آموزش جامع انیمیشن در آبان‌ماه سال جاری از سوی این حوزه اعلام شد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان در این زمینه، اظهار داشت: این دوره آموزشی در رشته‌های فیلمنامه‌نویس، کارگردانی، انیماتوری و تدوین به‌صورت هفتگی و طی مدت ۱۰ جلسه برگزار و در آن آموزش‌های مقدماتی ارائه خواهد شد.

نخستین دوره آموزش انیمیشن در خرم‌آباد برگزار شد

سعید شاهوردی با بیان اینکه برخی از هنرجویان علاقه‌مند به شرکت در چند رشته آموزشی هستند، افزود: هر کدام از دوره‌های آموزشی به طور میانگین بین ۱۵ تا ۲۰ نفر هنرجو دارد.

وی اضافه کرد: این در حالی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای علاقه‌مندان شهرستانی که امکان حضور در این دوره‌ها را ندارند، این آموزش‌ها به‌صورت مجازی نیز برگزار می‌شود.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان با بیان اینکه طی سال‌های اخیر انیمیشن تبدیل به یک رسانه محبوب و تأثیرگذار میان مردم شده است هدف از برگزاری این کارگاه را جذب و پرورش استعدادها و آشنایی متقاضیان این رشته با ساخت و تولید انیمیشن دو و سه‌بعدی و ارائه آموزش‌های مقدماتی و مراحل تولید انیمیشن عنوان کرد.

شاهوردی، خلاقیت و ایده‌پردازی در این رشته را از نکات قابل‌توجه و بسیار مؤثر در تولید انیمیشن دانست و افزود: درصورتی‌که انیماتورها به‌خوبی آموزش‌دیده باشند می‌توانند در این رشته به‌خوبی فعالیت کنند.

کد خبر 5997626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha